Śruby mimośrodowe regulacji zbieżności. |
Autor |
Wiadomość |
Nesene
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: 3city
|
Wysłany: 17-12-2014, 13:58 Śruby mimośrodowe regulacji zbieżności.
|
|
|
Witam wszystkich. Jestem świeżo upieczonym właścicielem Pajero. Wiem już że czeka mnie rychła wymiana zbiornika i napinacza ale doczytałem też że problemów mogą dostarczyć śruby regulacji zbieżności które lubią sie zapiekać. Stad moje pytanie jak je sprawdzić czy już nie zastały sie na amen a jeżeli nie to czy znacie sposób żeby je utrzymać w stanie sprawności ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 17-12-2014, 15:04
|
|
|
Odkręcić nakrętki za wahaczy i poruszać śrubą z drugiej strony. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 17-12-2014, 15:29 Re: Śruby mimośrodowe regulacji zbieżności.
|
|
|
Nesene napisał/a: | (...) problemów mogą dostarczyć śruby regulacji zbieżności (...) czy znacie sposób żeby je utrzymać w stanie sprawności? |
Łyżka towotu na każdą śrubę raz na trzy lata - jeżeli brodzisz po klamki w błocie, to częściej.
- Pozdrawiam |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
Nesene
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: 3city
|
Wysłany: 17-12-2014, 15:56
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Odkręcić nakrętki za wahaczy i poruszać śrubą z drugiej strony. |
A nie rozreguluję zbierznosci po takim poruszaniu? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-12-2014, 08:20
|
|
|
Zaznacz sobie położenie śrub, jak nią obkręcisz to ustawisz na zaznaczony wcześniej znak. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 18-12-2014, 09:50
|
|
|
Cytat: | A nie rozreguluję zbierznosci po takim poruszaniu? |
Geometrię po zakupie ustawić/sprawdzić nie zaszkodzi. Wcześniej sprawdzając możliwość regulacji na śrubach. |
|
|
|
 |
Nesene
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: 3city
|
Wysłany: 18-12-2014, 11:33
|
|
|
A ile jeste tych śrub bo z manualna wychodzi mi że 6 z tyłu i 4 z przodu. Zgadza się ? Żebym którejś nie przeoczył |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-12-2014, 11:45
|
|
|
Z przodu 4 śruby (dolny wahacz), z tyłu 4 śruby (dolny wahacz 1 i poprzeczny 1). |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 18-12-2014, 11:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Nesene
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 65 Skąd: 3city
|
Wysłany: 18-12-2014, 11:55
|
|
|
Dzięki może w weekend uda mi się je sprawdzić |
|
|
|
 |
|