Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chcę kupić Lancera X-parę pytań przed zakupem
Autor Wiadomość
shorty1988 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1997r GS 147KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 36
Skąd: moja wrodzona inteligencja?
Wysłany: 23-01-2014, 10:54   Chcę kupić Lancera X-parę pytań przed zakupem

Witam wszystkich po długiej przerwie :)

Na wiosnę planuję sprzedać swoje obecne auto (BMW e46 320 td) i Mitsubishi Lancer X 140 KM DID. Przyznaję się bez bicia że zakochałem się w tym aucie od pierwszego wejrzenia-nie wiem czy to dobry znak :P Interesuje mnie konkretnie wersja z silnikiem 2.0l Diesela 140KM i tutaj mam parę pytań co do autka i silnika:
-powiedzcie mi na co zwrócić w szczególności uwagę przy zakupie czy jest coś na co cierpi ten model?
-jak wygląda sprawa z blachą czy to ocynk?
-wiem że jednostka 140 konna to silnik od VW gdzie pękały głowice-jak wygląda sprawa tutaj?
-czy autko jest wyposażone w filtr cząstek stałych i czy szybko "siada"?

Właściwie to chyba wszystko co chciałbym wiedzieć-mam nadzieję że niedługo i ja zostanę właścicielem tego pięknego autka.
Dawna miłość do 3 diamentów (po Eclipsie wróciła) :D
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-01-2014, 11:07   

To czy był DPF w tym silniku zależało od rynku i rocznika....

A "siadanie" zależy czy będziesz go męczył w mieście czy wypalał samoczynnie w trasie.
 
 
shorty1988 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1997r GS 147KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 36
Skąd: moja wrodzona inteligencja?
Wysłany: 23-01-2014, 11:16   

krzychu napisał/a:
To czy był DPF w tym silniku zależało od rynku i rocznika....


Lancer będzie najprawdopodobniej z początku produkcji generacji czyli 2007/8r
Jak wygląda sprawa na pozostałe moje pytanka w temacie? :P
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-01-2014, 11:21   

Niech się inni wypowiedzą, głowice zdaje się były już poprawione. A jak znajdziesz z początku produkcji z polskiej dystrybucji to nie powinien mieć DPF-a.

O reszcie możesz poczytać na forum.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-01-2014, 14:07   

krótki, a czy siedziałeś kiedyś w Lancerze?
Ja bym się prędzej przesiadł do BMK'i jak do Lancelota..
Ale oczywiście każdemu według potrzeb w tym względzie.
Polecam przejażdżkę dłuższą Lancerem (czy to salonowym czy to komisowym).
Reszta jest na Forum - spróbuj w wyszukiwarce.

PS A może Lancer 1.8 w gazie ? ;)
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-01-2014, 15:00   

Wydaje mi się, że może tam być DPF w układzie otwartym. Chyba innego rozwiązania nie było w tych modelach.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-01-2014, 15:02   

DPF jeśli już jest w Lancerze to jest normalny nie takie jak w OII (otwarty).
 
 
shorty1988 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1997r GS 147KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 36
Skąd: moja wrodzona inteligencja?
Wysłany: 24-01-2014, 09:54   

RalfPi napisał/a:
krótki, a czy siedziałeś kiedyś w Lancerze?
Ja bym się prędzej przesiadł do BMK'i jak do Lancelota..


W Lancerze jeszcze nie siedziałem, porwała mnie jego sylwetka która mi się bardzo podoba :wink:

Tak przeglądam forum i ciągle nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, dlatego pytam Was: jak wygląda awaryjność silnika 2.0 DID który był montowany w VW w którym psuło się praktycznie wszystko?
 
 
Wojti75 
Forumowicz

Auto: Lancer Kombi 1,6 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2014, 11:38   

shorty1988 napisał/a:

Tak przeglądam forum i ciągle nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, dlatego pytam Was: jak wygląda awaryjność silnika 2.0 DID który był montowany w VW w którym psuło się praktycznie wszystko?


To przepraszam ale jak wiesz, że z takim silnikiem psuło się prawie wszystko to poszukaj 1,8 benzynę w której nie psuje się prawie nic.
Czemu upierasz się przy silniku Diesla.
 
 
shorty1988 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1997r GS 147KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 36
Skąd: moja wrodzona inteligencja?
Wysłany: 24-01-2014, 12:50   

Wojti75 napisał/a:
[To przepraszam ale jak wiesz, że z takim silnikiem psuło się prawie wszystko to poszukaj 1,8 benzynę w której nie psuje się prawie nic.
Czemu upierasz się przy silniku Diesla.


Wiem, że silniki montowane m.in w VW się psuły-nie wiem czy Mitsubishi ten problem jakoś rozwiązało dlatego pytam...
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-01-2014, 14:14   

shorty1988 napisał/a:
Wojti75 napisał/a:
[To przepraszam ale jak wiesz, że z takim silnikiem psuło się prawie wszystko to poszukaj 1,8 benzynę w której nie psuje się prawie nic.
Czemu upierasz się przy silniku Diesla.


Wiem, że silniki montowane m.in w VW się psuły-nie wiem czy Mitsubishi ten problem jakoś rozwiązało dlatego pytam...


Przecież to ten sam silnik... Nic w nim Mitsubishi nie grzebało... Można mieć jedynie nadzieję (patrząc na egzemplarze na forum), że głowice są już te poprawione co nie pękają, ale równie dobrze może to wynikać z mniejszej masy i oporów względem Outlandera gdzie chyba większość miała wymienianą głowicę.

A czy wszystko się psuło były mniej lub bardziej udane serie...
 
 
shorty1988 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1997r GS 147KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 36
Skąd: moja wrodzona inteligencja?
Wysłany: 25-01-2014, 21:50   

Wiecie co-doszedłem do wniosku, że silnik 1.8 MIVEC 143KM będzie chyba najodpowiedniejszy. Nie chce rezygnować z takiego auta ze względu na kiepski silnik diesela bo to autko ma coś w sobie, a jednostka 1.8 wydaje się praktycznie bezobsługowa :biggrin:
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-01-2014, 09:47   

Jak w benzynie to raczej tak, jak w gazie bez wzmacnianych gniazd i głowicy, to co 50kkm regulacja luzów zaworowych.
 
 
S3ba 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-02-2014, 23:28   

To może ja się wypowiem o silniku 2.0 DiD 140KM.
Mam Lancera z połowy 2008 roku z tym silnikiem od prawie 3 lat, obecnie ma przejechane ~93k km, z czego ja zrobiłem prawie 60k km i oprócz wymian filtrów i oleju nie muszę się nim przejmować, bo nie sprawia żadnych problemów ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.