Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] PODNOSI OBROTY SILNIKA PO 4 MINUTACH
Autor Wiadomość
PABLLO KJS 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma GDI 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 7
Skąd: BRZEG
Wysłany: 15-02-2014, 18:05   [Cari 1.8 GDI] PODNOSI OBROTY SILNIKA PO 4 MINUTACH

WITAM.Nie wiem co odbija mojej cari,i jak ją uspokoić,otóż jak ją uruchomię to jest wszystko fajnie,silnik ładnie pracuje,jak jest zimny obr.w okolicy 1300,spadają jak wskazówka od temp.podniesie się do pierwszej kreski do ok.800 obr. puźniej się zaczyna cyrk,pracuje na 800 obr.jeszcze przez 4 min. a następnie wskakuje na ok. 1500 obr.i tak zostaje,zgaszę silnik ,od razu odpalę i już jest w porządku,ale oczywiście przez pierwsze 4 min.pużniej znowu wskakuje na 1500,dodam że przepustnica była ruszana w każdy możliwy sposób,dlatego tutaj upatruje przyczyny,próbowałem ją ustawiać według instrukcji na forum,oraz przeprowadzałem reset kompa i naukę obr. ,ale bez skutku,nie wiem czy gdzieś popełniam błąd czy gdzieś jest coś uszkodzone,może ktoś z was miał podobny problem i się z nim uporał,jeśli tak to proszę o pomoc,rozważam też podpięcie cari do kompa,ale nie wiem czy jest sens skoro na tablicy rozdzielczej nic nie mróga ani nic się niezapala.
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-02-2014, 20:10   

Wiec tak miałem to samo w swoim GDI. Ogólnie na zimnym masz ssanie które rozłącza się po osiągnięciu tej pierwszej kreski temp. więc jest ok.Problem leży w tym że masz syndrom 4 min w swojej carismie.Miałem to samo w swojej nie chciała przeprowadzić adaptacji oraz po 4 minutach nie chciały spaść obroty nawet po dogazowaniu.Tylko i wyłącznie jak zgasiłem silnik było ok do 4 min potem to samo.Powiem szczerze nie rozwiązałem problemu przepustnica czyszczona TPS w porządku tak więc stawiałem na ECU z tym że jeden z kolegów z forum miał to samo i wymienił ECU i miał dalej to samo.WG. mnie trzeba było by zczytać wszystkie logi i porównać z poprawnymi wskazaniami.
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
Dudi84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 143
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 16-02-2014, 15:11   

Jeśli przed manipulowaniem przy przepustnicy było ok to po prostu ją rozregulowałeś. Tam są dwie śrubki, których nie wolno ruszać pod żadnym pozorem. Miałem te same problemy po nieumiejętnym czyszczeniu przepustnicy plus brak ssania na zimnym silniku i skończyło się wymianą przepustnicy na nową(z fabryczną farbą na śrubkach) bo sam mimo wielu instrukcji na forum jak ją ustawić nie dałem rady.
 
 
PABLLO KJS 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma GDI 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 7
Skąd: BRZEG
Wysłany: 16-02-2014, 19:32   

dzięki koledzy za podpowiedzi,z waszych postow jednoznacznie wynika że winna jest przepustnica,postaram się poszukać jakiegoś warsztatu,może ktoś będzie miał kompa z funkcją do regulacji,w końcu musi być jakiś sposób na jej ustawienie...
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-02-2014, 19:40   

tutaj masz temat dotyczący TPS a co do kręcenia śrubkami u mnie nic nie było kręcone fabryczny lak na nich był.Tak więc nie wiem czy to tylko i wyłącznie wina przepustnicy.W dodatku kolega miał to samo co my tylko że nie miał jeszcze ssania i wymienił przepustnice na sprawdzoną i dalej miał tą samą akcję.Tylko logi wykażą w czym może być problem

http://forum.mitsumaniaki...1&highlight=ips
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.