 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Jak włączyć spalanie chwilowe i jaki filtr pa |
Autor |
Wiadomość |
radekc80
Nowy Forumowicz elektryka
Auto: Carisma 1.8GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-02-2014, 11:31 [Cari 1.8 GDI] Jak włączyć spalanie chwilowe i jaki filtr pa
|
|
|
Witajcie
Otóż od pewnego czasu mam problem z swoją cari; a mianowicie po włączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika wyświetlacz nad zegarami pokazuje mi przebieg A, przebieg B zawsze stałe spalanie tzn 7.2l oraz chwilowe spalanie i tu zamiast cyferek mam tylko to:--- (trzy kreski) jak mam zresetować/przełączyć tą funkcję?
Zastanawiam się także nad wymianą filtra paliwa w katalogu pokazywane są dwa do tego modelu jeden przelotowy a drugi wkręcany, który pasuje do mojego auta?
Moja cari to 1.8GDI 1998R. 125 KM |
_________________ RC |
|
|
|
 |
emfranc
Forumowicz dadrl.pl
Auto: Carisma GDI'99 EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 170 Skąd: Kietrz
|
Wysłany: 21-02-2014, 00:39
|
|
|
radekc80 napisał/a: | chwilowe spalanie i tu zamiast cyferek mam tylko to:--- (trzy kreski) |
U mnie chwilowe spalanie zaczyna pokazywać po chwili od ruszenia, więc gdy ustawisz licznik na trzy kreski to ruszaj w drogę - po chwili powinieneś cieszyć oczy wskazaniem spalania chwilowego
A tak poważnie, żeby obliczyć chwilowe spalanie to komp potrzebuje m.in długości przejechanego odcinka w zadanej jednostce czasu oraz danych z przepływomierza. Trzy kreski oznaczają brak danych do obliczenia spalania chwilowego.
radekc80 napisał/a: | Zastanawiam się także nad wymianą filtra paliwa w katalogu pokazywane są dwa do tego modelu jeden przelotowy a drugi wkręcany, który pasuje do mojego auta? |
Przelotowy jest w wężyku przed pompą wysokiego ciśnienia, natomiast wkręcany przy przednim kole od strony kierowcy. Mam gdzieś fotki i oznaczenia oryginału, jeśli znajdę to dam znać. |
_________________ http://dadrl.pl/ |
|
|
|
 |
|
|