Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
[ I 2.0 ] Problem ze wspomaganiem.
Autor Wiadomość
bruno131313 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21-08-2013, 09:25   [ I 2.0 ] Problem ze wspomaganiem.

Witam! Chciałbym się dowiedzieć co jest powodem, że jak samochód ma małe obroty to ciężko kręci się kierownicą, gdy zwiększam obroty .ok 2000 kierownica chodzi lekko. Czy jest to problem ze starym płynem wspomagania, jeżeli tak to jak ten płyn wymienić?
Pozdrawiam.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 22-08-2013, 00:23   

Zwykle do wspomagania leje się olej taki jak do automatycznych skrzyń biegów. Problemem może raczej być pompa wspomagania, albo ślizgający się pasek :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-08-2013, 09:25   

W@sio napisał/a:
Zwykle do wspomagania leje się olej taki jak do automatycznych skrzyń biegów.


A czemu polecasz lanie czegoś innego niż producent poleca? :shock:
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 22-08-2013, 12:47   

A poczas kręcenia wzrastają obroty silnika?

Jakbyś chciał wyjmować pompę wspomagania to odradzam robić to w domowym warsztacie, Problemem jest śruba do której dostęp jest przez dziurę w kółku pasowym, bardzo utrudniony dostęp, a jej odkręcanie i przykręcanie zapewnia niezapomniane chwile podczas przeklinania.
 
 
dinero47 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2013, 14:30   

wedlug manuala lejemy Atf dexron III / dexron II
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 22-08-2013, 16:38   

dinero47 napisał/a:
wedlug manuala lejemy Atf dexron III / dexron II
Czyli to co się leje do większości skrzyni automagicznych.
 
 
bruno131313 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 22-08-2013, 18:30   

Podczas kręcenia kierownicą nie wzrastają obroty silnika, tylko jak wcisnę pedał gazu na 2000 to kierownica chodzi lekko, a jak są małe obroty to kierownica chodzi bardzo ciężko.
Jak wymienić płyn ze wspomagania we domowych warunkach?
pozdrawiam.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-08-2013, 00:38   

bruno131313 napisał/a:
Podczas kręcenia kierownicą nie wzrastają obroty silnika, tylko jak wcisnę pedał gazu na 2000 to kierownica chodzi lekko, a jak są małe obroty to kierownica chodzi bardzo ciężko.
Obroty powinny wzrastać, ale niewiele, chyba do około 1000.

Co do płynu to trzeba zdjąć wąż pomiędzy zbiorniczkiem a pompą, odłączyć od strony zbiorniczka, podpiąć jakiś dłuższy wąż do pojemnika na olej. Zlać ile wyleci samo po zdjęciu węża, można opróżnić zbiorniczek a potem "delikatnie" zakręcić silnikiem tak żeby pompa przepchnęła resztę. Czas pracy silnika ograniczać minimum, żeby nie zatrzeć pompy.

Przy zalewaniu zalać do MAX, odpalić silnik i uzupełniać płyn jak będzie znikać. Można delikatnie poruszać kierownicą żeby powietrze uciekło z maglownicy.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 23-08-2013, 01:03   

krzychu napisał/a:
W@sio napisał/a:
Zwykle do wspomagania leje się olej taki jak do automatycznych skrzyń biegów.


A czemu polecasz lanie czegoś innego niż producent poleca? :shock:


Czytaj ze zrozumieniem: - nie polecałem/zalecałem/proponowałem niczego w tym poście, tylko napisałem co zwykle jest zalecane lub lane do wspomagania (tak było w Nissanie i Hondzie, którymi dotychczas jeździłem.[/u]
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
marcin123 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Leśnica
Wysłany: 21-02-2014, 17:50   

z płynem trzeba uważać bo jeśli dolejesz nie taki jaki był (jest) może się układ rozszczelnić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.