ECS Podpięty na krótko. |
Autor |
Wiadomość |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
Wysłany: 28-03-2014, 16:27 ECS Podpięty na krótko.
|
|
|
Orientuje sie ktoś jak pospinac cały zestaw tj. spręzarka,zbiorniki 2x,amory,elektrozawory pomijajac komputer w sigmie 12v ?
jak zrobic prosty zestaw czyli jezeli chce opuszczam jezeli nie to podnosze (bez kompa)?
Wojtas Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ? |
_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 28-03-2014, 17:33
|
|
|
GóR3K napisał/a: | Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ? |
Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył? |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
Wysłany: 28-03-2014, 19:04
|
|
|
wojtas napisał/a: | GóR3K napisał/a: | Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ? |
Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył? |
cale auto w taki sposob zeby manualnie pompowac lub upuszczac powietrze jak jest taka potrzeba |
_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 28-03-2014, 19:26
|
|
|
GóR3K napisał/a: | wojtas napisał/a: | GóR3K napisał/a: | Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ? |
Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył? |
cale auto w taki sposob zeby manualnie pompowac lub upuszczac powietrze jak jest taka potrzeba |
Teoretycznie by się dało tylko raczej nie znajdziesz amorów na tył w zadowalający stanie. A nowe ok 1800zl/szt. Ja ostatnio znalazłem taką stronę http://www.airride-system.pl/index.ph |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 28-03-2014, 19:33
|
|
|
Generalnie do przełożenia 90% klamotów i stworzenie nowej wiąski przewodów sterowania [zasilanie-elektrozawory-przekaźniki-przełącznik] do tego przerobienie przedniej beczki i elektrozaworów (tylną można sobie darować). Nie pytaj o szczegóły, bo ja mam pamięć dobrą ale krótką
Po za tym tak jak pisze angelos, gdy padnie amor jest duży problem w znalezieniu sprawnego w dobrym stanie. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-04-2014, 23:52
|
|
|
Jakaś rozwiązanie to na pewno jest, tyle że moim zdaniem jest wszystko dobre na tuning show i nic poza tym. A prawdziwy ECS to jednak inna bajka - w codziennej jeździe niby nie czuć różnicy, ale przy 200 kmh na autostradzie [niemieckiej oczywiście] to zupełnie inaczej czuje samochód. Na marginesie Porsche Macan ma coś nasz kształt ECSu w opcji. Pewnie będa to lansować jako wielką nowość i niemiecką "innowację" |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|