Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ECS Podpięty na krótko.
Autor Wiadomość
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 28-03-2014, 16:27   ECS Podpięty na krótko.

Orientuje sie ktoś jak pospinac cały zestaw tj. spręzarka,zbiorniki 2x,amory,elektrozawory pomijajac komputer w sigmie 12v ?
jak zrobic prosty zestaw czyli jezeli chce opuszczam jezeli nie to podnosze (bez kompa)?

Wojtas Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ?
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 28-03-2014, 17:33   

GóR3K napisał/a:
Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ?

Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył?
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 28-03-2014, 19:04   

wojtas napisał/a:
GóR3K napisał/a:
Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ?

Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył?


cale auto w taki sposob zeby manualnie pompowac lub upuszczac powietrze jak jest taka potrzeba
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 28-03-2014, 19:26   

GóR3K napisał/a:
wojtas napisał/a:
GóR3K napisał/a:
Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ?

Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył?


cale auto w taki sposob zeby manualnie pompowac lub upuszczac powietrze jak jest taka potrzeba

Teoretycznie by się dało tylko raczej nie znajdziesz amorów na tył w zadowalający stanie. A nowe ok 1800zl/szt. Ja ostatnio znalazłem taką stronę http://www.airride-system.pl/index.ph
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 28-03-2014, 19:33   

Generalnie do przełożenia 90% klamotów i stworzenie nowej wiąski przewodów sterowania [zasilanie-elektrozawory-przekaźniki-przełącznik] do tego przerobienie przedniej beczki i elektrozaworów (tylną można sobie darować). Nie pytaj o szczegóły, bo ja mam pamięć dobrą ale krótką :P
Po za tym tak jak pisze angelos, gdy padnie amor jest duży problem w znalezieniu sprawnego w dobrym stanie.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 07-04-2014, 21:47   

http://www.airride-system.pl
Cena nie mała i brak homologacji. W razie wypadku mogą być problemy.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 07-04-2014, 23:52   

Jakaś rozwiązanie to na pewno jest, tyle że moim zdaniem jest wszystko dobre na tuning show i nic poza tym. A prawdziwy ECS to jednak inna bajka - w codziennej jeździe niby nie czuć różnicy, ale przy 200 kmh na autostradzie [niemieckiej oczywiście] to zupełnie inaczej czuje samochód. Na marginesie Porsche Macan ma coś nasz kształt ECSu w opcji. Pewnie będa to lansować jako wielką nowość i niemiecką "innowację" :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.