[1G 90-94] Gorąca Felga, miękki pedał hamulca. Co jeest?? =/ |
Autor |
Wiadomość |
Geels
Nowy Forumowicz
Auto: Plymouth Laser RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 07-06-2014, 22:48 [1G 90-94] Gorąca Felga, miękki pedał hamulca. Co jeest?? =/
|
|
|
Witam w moim Laserze RS dziś nawaliły hamulce... tzn na początku po nawet delikatnym dotknięciu pedału odczuwałem na kierownicy drgania a felga była cała gorąca... :/ poczekałem az ostygnie i ku mojemu zdziwieniu pedał zrobił sie tak miękki ze wchodził w podłoge a hamowanie było strasznie słabe. Po kilkukrotnym wcisnieciu pedał stwardniał ale tylko na chwile. Auto niby hamuje ale łapie przy samym koncu i jakos nie mam zaufania. Dodam ze w moim PLY nie ma ABS-u. Co tam sie mogło stać?? Mile widziana Pomoc ) Pozdrawiam !! |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 07-06-2014, 22:55
|
|
|
Puchną przewody. Zagotowałeś płyn kilkakrotnie i przewody elastyczne robiły się mięciutkie. Jak jedna felga gorąca to zapieczony zacisk (tłoczek bądź prowadnice). Zacisk do rozebrania i wyczyszczenia, przewody elastyczne do wymiany. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Geels
Nowy Forumowicz
Auto: Plymouth Laser RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 07-06-2014, 23:17
|
|
|
z tym zaciskiem obowiązkowo muszę zrobić porządek, bo czuje ze trzyma a po rozgrzaniu odbija mi się to na kierownicy. A co do tych przewodów... w którym miejscu sa elastyczne?? w wiekszosci sa metalowe z tego co na 1 rzut oka pamietam ) |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 07-06-2014, 23:30
|
|
|
Przy samym zacisku jest elastyczny, może być w oplocie stalowym, ale musi się przemieszczać przy skręcie kołami. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-06-2014, 06:31
|
|
|
Dadatkowo dłuższa jazda z grzejącym się cylinderkiem spowoduje, że będziesz musiał go wymienić i być może łożysko koła. |
|
|
|
 |
Geels
Nowy Forumowicz
Auto: Plymouth Laser RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 08-06-2014, 10:20
|
|
|
Słuszna uwaga ) za moment biorę sie do pracy. Poza tym chce tez wymienić płyn w całym układzie hamulcowym... ale już widzę jak chętnie dadzą sie odkręcić te odpowietrzniki wieczorem zdam relacje |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 08-06-2014, 11:01
|
|
|
Geels napisał/a: | Poza tym chce tez wymienić płyn w całym układzie hamulcowym... |
To akurat musisz zrobić po zagotowaniu płynu, proponuję przy okazji zrewidować cały układ, czy prowadniczki gładko chodzą i tłoczki się płynnie przesuwają. Do tego przy zdjętym kole jest lepsze dojście do odpowietrzników. Zrobisz raz wszystko i spokój na dłużej. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
|