Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] kilka problemow
Autor Wiadomość
radi240 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Grodzisk
  Wysłany: 28-01-2014, 18:00   [CB4 1.6] kilka problemow

Witam wszystkich. Mam kilka problemow z nowo nabytym lancerkiem. A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz. Wydaje mi sie ze parownik nie jest grzany jak powinien. Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2014, 19:16   

Cytat:
A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz.
Instalacja pewnie nie wyrabia, trzeba do gazowników oddać może da się ustawic, może trzeba coś wymienić :?
radi240 napisał/a:
Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod.
Prawidłowe zachowanie dopóki termostat nie osiągie temperatury otwarcia, typowe położenie wskazówki temperatury to mniej więcej połowa skali
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
radi240 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Grodzisk
Wysłany: 28-01-2014, 19:33   

robertdg napisał/a:
Cytat:
A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz.
Instalacja pewnie nie wyrabia, trzeba do gazowników oddać może da się ustawic, może trzeba coś wymienić :?
radi240 napisał/a:
Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod.
Prawidłowe zachowanie dopóki termostat nie osiągie temperatury otwarcia, typowe położenie wskazówki temperatury to mniej więcej połowa skali
tak. Z tym ze jezdzilem naprawde ostro widac było ze silnik goracy a i tak petrygo nie poszło na duzy obieg.. A i interesuje mnie wyciek oleju pojawił sie na laczeniu silnika ze skrzynia biegow. I jeszcze jedno nie wiedzialem ile jest bezyny i sie skonczyla poszedlem na stacje wlałem 5 l (tylko taka mialem banke) i teraz przerywa na bp co mam do wyczyszczenia wtryski? Czy pompka paliwa w zbiorniku sie przypaliła troche?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2014, 20:38   

To pozostają 3 mozliwości:
1. za słabo jeździłeś i silnik nie zdązył się nagrzać do otwarcia termostatu
2. sprawdzałes za późno po zamknięciu termostatu gdzie płyn został wystudzony
3. termostat się blokuje - jednakże widoczne by to było na wskaźniku temperatury
Wyciek oleju pewnie pochodzi z uszczelniacza wału korbowego, ewentualnie wyciek jest gdzieś z zaślepki głowicy albo jakiegoś uszczelniacza głowicy i spływa w niewidocznym miejscu gromadząc się na dole
Przerywanie na benzynie - może być przytkane sitko pompy paliwa, uszkodzona pompa paliwowa, zapchany filtr paliwa, lub coś z wtryskiwaczami, najłatwiej zdiagnozowac po pomiarze ciśnienia paliwa, jednakże zapobiegawczo wypadałoby zmienić filtr paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
radi240 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Grodzisk
Wysłany: 28-01-2014, 20:44   

a gdzie ten filtr moge znalesc?
Ostatnio zmieniony przez radi240 28-01-2014, 20:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2014, 20:52   

Pod maską na ścianie grodziowej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
radi240 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Grodzisk
Wysłany: 28-01-2014, 20:54   

robertdg napisał/a:
Pod maską na ścianie grodziowej
na jakiej scianie? Mozesz mi wytłumaczyc dokladniej?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2014, 20:56   

Zajrzyj pod maskę i podązaj za przewodem paliwowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
radi240 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 5
Skąd: Grodzisk
Wysłany: 28-01-2014, 20:56   

znalazłem działa juz jak nalezy

[ Dodano: 29-01-2014, 16:59 ]
jeszcze jeden problem mam a mianowicie w prawym kole cos piszczy jak przychamuje to przestaje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.