[CB4 1.6] kilka problemow |
Autor |
Wiadomość |
radi240
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 28-01-2014, 18:00 [CB4 1.6] kilka problemow
|
|
|
Witam wszystkich. Mam kilka problemow z nowo nabytym lancerkiem. A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz. Wydaje mi sie ze parownik nie jest grzany jak powinien. Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2014, 19:16
|
|
|
Cytat: | A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz. | Instalacja pewnie nie wyrabia, trzeba do gazowników oddać może da się ustawic, może trzeba coś wymienić radi240 napisał/a: | Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod. | Prawidłowe zachowanie dopóki termostat nie osiągie temperatury otwarcia, typowe położenie wskazówki temperatury to mniej więcej połowa skali |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
radi240
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 28-01-2014, 19:33
|
|
|
robertdg napisał/a: | Cytat: | A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz. | Instalacja pewnie nie wyrabia, trzeba do gazowników oddać może da się ustawic, może trzeba coś wymienić radi240 napisał/a: | Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod. | Prawidłowe zachowanie dopóki termostat nie osiągie temperatury otwarcia, typowe położenie wskazówki temperatury to mniej więcej połowa skali | tak. Z tym ze jezdzilem naprawde ostro widac było ze silnik goracy a i tak petrygo nie poszło na duzy obieg.. A i interesuje mnie wyciek oleju pojawił sie na laczeniu silnika ze skrzynia biegow. I jeszcze jedno nie wiedzialem ile jest bezyny i sie skonczyla poszedlem na stacje wlałem 5 l (tylko taka mialem banke) i teraz przerywa na bp co mam do wyczyszczenia wtryski? Czy pompka paliwa w zbiorniku sie przypaliła troche? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2014, 20:38
|
|
|
To pozostają 3 mozliwości:
1. za słabo jeździłeś i silnik nie zdązył się nagrzać do otwarcia termostatu
2. sprawdzałes za późno po zamknięciu termostatu gdzie płyn został wystudzony
3. termostat się blokuje - jednakże widoczne by to było na wskaźniku temperatury
Wyciek oleju pewnie pochodzi z uszczelniacza wału korbowego, ewentualnie wyciek jest gdzieś z zaślepki głowicy albo jakiegoś uszczelniacza głowicy i spływa w niewidocznym miejscu gromadząc się na dole
Przerywanie na benzynie - może być przytkane sitko pompy paliwa, uszkodzona pompa paliwowa, zapchany filtr paliwa, lub coś z wtryskiwaczami, najłatwiej zdiagnozowac po pomiarze ciśnienia paliwa, jednakże zapobiegawczo wypadałoby zmienić filtr paliwa |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
radi240
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 28-01-2014, 20:44
|
|
|
a gdzie ten filtr moge znalesc? |
Ostatnio zmieniony przez radi240 28-01-2014, 20:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2014, 20:52
|
|
|
Pod maską na ścianie grodziowej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
radi240
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 28-01-2014, 20:54
|
|
|
robertdg napisał/a: | Pod maską na ścianie grodziowej | na jakiej scianie? Mozesz mi wytłumaczyc dokladniej? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2014, 20:56
|
|
|
Zajrzyj pod maskę i podązaj za przewodem paliwowym |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
radi240
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 16v 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 28-01-2014, 20:56
|
|
|
znalazłem działa juz jak nalezy
[ Dodano: 29-01-2014, 16:59 ]
jeszcze jeden problem mam a mianowicie w prawym kole cos piszczy jak przychamuje to przestaje. |
|
|
|
 |
|