Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Głowica Carisma td
Autor Wiadomość
Darek4151 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 25
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 18-02-2014, 15:34   Głowica Carisma td

Witam. W tamte wakacje kupilem głowice od volvo (f8qt, po regeneracji) po pol roku wydmuchało mi uszczelke pod glowica I zaczal wczesniej głosno chodzic. Dalem ja na sprawdzenie szczelnosci i klapa. Musze kupowac nastepna. Inny mechanik ktory sprawdzil głowice mowil ze te głowice nie sa takie same i od volvo na dlugo nie pochodzi poniewaz jest inne smarowanie i pompa vacum.Czy jest naprawde taka roznica ?? czy lepiej juz szukac od carismy czy to bez znaczenia?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 20-02-2014, 15:31   

Volvo i Carisma takie same silniki Renault 1.9 td
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2014, 17:44   

GENERALNIE NIE RÓŻNIĄ SIĘ MOTORY F8Q, ale poszukaj lepiej od Carismy, bo w Volvo byly jeszcze pośrdenie motory te 95 konne, i można sie pomylić. Przy montażu głowicy należy wiedzieć któy to już szlif był na tej głowicy aby dać odpiwiednią uszczelkę, mało tego trzeba dokręcać ją wg procedury , która jest dość rygorystyczna i radze się jej trzymać, na forum było juz kilka razy na ten temat, nieodpowiednie dokręcanie głowciy może spowodowac jej zwichrowanie, wielu mechaników boi sie dokręcać z momentami zalecanymi do instrucki z uwagi na ryzyko urwania szpilek w bloku, ale jeśli nie zrobi się tego porządnie to później są takie efekty. Zmmierz długośc szpilek przed założeniem głowicy, jeśli sa już wyciągnięte ku nowe, koszt niewielki i daje pewnośc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.