Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[I 2.0T] BŁĄD ELEKTROZAWÓRU PRZEPUSTNICY |
Autor |
Wiadomość |
lukaszOst1
Forumowicz
Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 33 Skąd: OSTRÓDA
|
Wysłany: 28-10-2014, 09:07 [I 2.0T] BŁĄD ELEKTROZAWÓRU PRZEPUSTNICY
|
|
|
Witam, wczoraj byłem na kompie TEXA i pokazał mi błąd "elektrozaworu przepustnicy" gdzie to się mieści i czy można wymienić sam ten elektrozawór czy trzeba rozejrzeć się za przepustnicą całą?? Napiszę może jaki objaw jest mojego problemu, a mianowicie przy dość ostrym przyśpieszaniu na 4-5 biegu auto zaczyna szarpać tak jakby mu odcinało dopływ paliwa i wtedy robi się niebezpiecznie bo praktycznie traci całą moc po odpuszczeniu pedału gazu wraca wszystko do normy. Jeśli moja jada jest delikatna i bardzo płynna ten problem nie występuje. Macie może jakieś sugestie.... z góry wielkie dzięki |
|
|
|
 |
irek23rz
Nowy Forumowicz irek23rz
Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 29-10-2014, 21:30 czy masz kolego zamontowany gaz czy tylko benz?
|
|
|
czy masz kolego zamontowany gaz czy tylko benz? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 30-10-2014, 06:04
|
|
|
Ja mam podobne objawy, ale mają one związek z wypadającymi zapłonami, lub przelaniem silnika LPG.
Na wypadające zapłony warto na początek obejrzeć cewki, przewody i świece, natomiast samą przepustnicę również warto wyjąć i przeczyścić benzyną ekstrakcyjną.
IMO może być jeden z wtryskiwaczy Pb zasyfiony (w końcu jedynie to mi się kojarzy z jakimkolwiek elektrozaworem gdzieś w okolicy przepustnicy) lub podparty i leje non stop, lub ma ograniczone możliwości otwierania, stąd może zarpać i nie mieć mocy |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
lukaszOst1
Forumowicz
Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 33 Skąd: OSTRÓDA
|
Wysłany: 30-10-2014, 08:25 Re: czy masz kolego zamontowany gaz czy tylko benz?
|
|
|
irek23rz napisał/a: | czy masz kolego zamontowany gaz czy tylko benz? | mam LPG lecz to bez różnicy czy na gazie czy na benzynie....
[ Dodano: 30-10-2014, 08:28 ]
W@sio napisał/a: | Ja mam podobne objawy, ale mają one związek z wypadającymi zapłonami, lub przelaniem silnika LPG.
Na wypadające zapłony warto na początek obejrzeć cewki, przewody i świece, natomiast samą przepustnicę również warto wyjąć i przeczyścić benzyną ekstrakcyjną.
IMO może być jeden z wtryskiwaczy Pb zasyfiony (w końcu jedynie to mi się kojarzy z jakimkolwiek elektrozaworem gdzieś w okolicy przepustnicy) lub podparty i leje non stop, lub ma ograniczone możliwości otwierania, stąd może zarpać i nie mieć mocy | wypadające zapłony to odrzuciliśmy na wstępie ponieważ świece przewody i cewki są nowe i sprawdzone. To dzieje się tylko i wyłącznie na 4-5 bieg przy dodaniu gazu... jeśli startuje od zera to mogę przyśpieszać pełnym ogniem i wszystko jest ok. |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-11-2014, 20:29
|
|
|
u mnie tez to wystepowalo, co prawda tylko na gazie i pomoglo zmniejszenie dawki przy wiekszych obciażeniach. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 01-11-2014, 22:09
|
|
|
A turbo nie ma przypadkiem elektronicznej przepustnicy? Wtedy błąd by odpowiadał silniczkowi sterującemu główną klapką przepustnicy (nie tym który odpowiada za wolne obroty). |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
|
|
|
 |
lukaszOst1
Forumowicz
Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 33 Skąd: OSTRÓDA
|
Wysłany: 02-11-2014, 19:26
|
|
|
elektryk napisał/a: | A turbo nie ma przypadkiem elektronicznej przepustnicy? Wtedy błąd by odpowiadał silniczkowi sterującemu główną klapką przepustnicy (nie tym który odpowiada za wolne obroty). | tak ma elektroniczna... czyli twoim zdaniem co powinienem zrobic.. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 02-11-2014, 22:01
|
|
|
lukaszOst1 napisał/a: | elektryk napisał/a: | A turbo nie ma przypadkiem elektronicznej przepustnicy? Wtedy błąd by odpowiadał silniczkowi sterującemu główną klapką przepustnicy (nie tym który odpowiada za wolne obroty). | tak ma elektroniczna... czyli twoim zdaniem co powinienem zrobic.. | Nie mam pojęcia, może wystarczy samo przeczyszczenie albo po rozebraniu będzie widać jakieś ślady zużycia. |
|
|
|
 |
lukaszOst1
Forumowicz
Auto: O1T 05' 223KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 33 Skąd: OSTRÓDA
|
Wysłany: 03-11-2014, 07:01
|
|
|
Aha oki... ale dzieki za kolejny trop...
[ Dodano: 27-11-2014, 20:46 ]
Hmm... wymienilem przepustnice na druga i kurczaki poprawy nie ma wiec przepustnica odpada nie mam juz lojecia o co biega... takie auto nie moze szarpac bo to wstyd.
[ Dodano: 27-11-2014, 20:47 ]
Hmm... wymienilem przepustnice na druga i kurczaki poprawy nie ma wiec przepustnica odpada nie mam juz lojecia o co biega... takie auto nie moze szarpac bo to wstyd. |
|
|
|
 |
|