Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem zwysokością zawieszenia
Autor Wiadomość
mati85 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: łańcut
Wysłany: 13-03-2014, 21:47   Problem zwysokością zawieszenia

Witam. Koledzy mam takie pytanie: jaka powinna być wysokość od podłoża do poszerzeń nadkoli w krótkim pajeroII na oponach 265/70 r15? Autko które posiadam ma przód podkręcony na drążkach przez poprzednich właścicieli ale tył był troszkę niżej, po założeniu progów, osłony butli lpg i zapakowaniu hi-lifta do bagażnika jeszcze się to połębiło . Przymierzam się do wymiany zawieszenia i chciałbym mięć jakiś punkt odniesienia jak to jest w seryjnym aucie.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 14-03-2014, 12:43   

Poszerzeń nadkoli jest tyle ilu producentów->> co nadkole to coś innego. Raczej,skoro już przód podniesiony to dostosuj się do tego co masz->>przód. Ile ta osłona butli i hi-lift musi ważyć skoro widać różnicę ?? Pewnik że sprężyny tylne do wymiany. Albo odkręcenie drążków skrętnych z przodu do obniżenia samochodu :roll:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 14-03-2014, 18:33   

tak to ma wyglądać
 
 
mati85 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: łańcut
Wysłany: 14-03-2014, 22:46   

Poszerzenia są fabryczne, butla lpg jest znacznie cięższa niż zbiornik benzyny, osłona też trochę waży bo butla musi być bezpieczna :wink: a miejsce jest w sumie narażone na uszkodzenia, żeby to zmotać wszystko na aucie to też parę kilo stali weszło, do tego progi, hi-lift i parę dupereli w bagażniku i uzbierało się trochę tego obciążenia na tył. Na większych wybojach dość często dobija. Sprężyny są od nowości pewnie więc miały prawo się poddać. Generalnie zmierzam w kierunku kół 33" i dlatego nie chcę opuszczać przodu auta. Czy sprężyny +50mm faktycznie tyle będą miały i jaką firmę byście polecili? Chyba najpierw muszę policzyć dokładnie ile jest tego dodatkowego obciążenia i wtedy próbować coś dobrać, czy dobrze kombinuję?
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 14-03-2014, 23:52   

mówi się dziękuję
opisane opony to fabryczne opony na których bez żadnych liftów kręceń drążkami auto powinna stać jak w książce
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 15-03-2014, 10:24   

mati85 napisał/a:
Generalnie zmierzam w kierunku kół 33"
moje pytanie "po co" no chyba że w ostry teren ale.... czy warto jest dodatkowo obciążać cały układ zyskując na prześwicie tylko ,a czasami i aż ;) , 2cm 50mm ?? przy kołach 33" ?? 31" już powoduje dość częste wizyty na wymianę łożysk. Mam zamontowane wzmocnione (ot i skleroza :oops: montowałem w 2012, ale chyba +250kg ) sprężyny oraz amorki firmy Lovells. Przód i tył tej samej firmy.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
mati85 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: łańcut
Wysłany: 15-03-2014, 22:22   

Dzięki za info i za zainteresowanie tematem koledzy, z tym terenem to różnie bywa :wink: ,
rozmiar kół to jeszcze do przemyślenia sprawa i to nie jest takie pilne ale zawiechę trzeba reanimować raczej na już.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.