Przesunięty przez: londolut 23-02-2014, 14:52 |
Jak się robi "IGŁĘ" z powypadkowego |
Autor |
Wiadomość |
ZbujMadej
Forumowicz
Auto: Dacia Duster Ph2 1.6PB 4x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 68 Skąd: WM
|
Wysłany: 21-02-2014, 17:39 Jak się robi "IGŁĘ" z powypadkowego
|
|
|
Filmik rosyjski, reklamowy (tak mi się przynajmniej wydaje) zakładu blacharskiego Polecam również inne filmiki autora - Autobotanik
http://www.youtube.com/watch?v=OfO3gyl1c2Q
Teraz boję się sprzedawać swojego MSS'a, bo jak zacznę szukać czegoś większego, to tylko używane wchodzi w grę - a wtedy ten filmik będę tylko widział... |
_________________ Mój były Space Star >> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=55754 |
|
|
|
 |
futrzany
Forumowicz Futrzany
Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2007 Posty: 185 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 23-02-2014, 14:42
|
|
|
jak na naprawę to całkiem nieźle |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sunderland86
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1050 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 23-02-2014, 18:53
|
|
|
Ta naprawa raczej wygląda na profesjonalną robotę.
Internet jest pełen podobnych hitów:
Passat
BMW 6 |
_________________ 28.04.2014 [*]
 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
|
|
|
 |
Yoshiko
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 4g
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 02 Wrz 2009 Posty: 8162 Skąd: Stargard
|
|
|
|
 |
ZbujMadej
Forumowicz
Auto: Dacia Duster Ph2 1.6PB 4x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 68 Skąd: WM
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-02-2014, 08:54
|
|
|
Ale widac po komentarzach że autor filmu z BMW jest dumny z tego co zrobił..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2014, 10:57
|
|
|
Zrobione lepiej niż po małej kolizji - może i faktycznie włożone dużo więcej roboty, bo to reanimacja zwłok, ale czuł bym się bezpieczniej w aucie po małej kolizji
Choć oczywiście zależy co kto rozumie jako "mała"
Jak to widzę to czuję, że mój czarny szatan zostanei ze mną na wieki wieków amen. |
|
|
|
 |
ZbujMadej
Forumowicz
Auto: Dacia Duster Ph2 1.6PB 4x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 68 Skąd: WM
|
Wysłany: 24-02-2014, 20:26
|
|
|
Cytat: | jest szansa, że po takim dzwonie to auto zostało zrobione lepiej, niż nie jedno po "małej kolizji" |
Zgodziłbym się tylko w jednym przypadku - jeśil naprawa dotyczyłaby konstrukcji opartej na ramie, a nie samonośnej. Poza tym nie dam się przekonać - miejsce takich aut jest na śmietniku. |
_________________ Mój były Space Star >> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=55754 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 24-02-2014, 20:38
|
|
|
Niedawno VW zrobił ciekawy eksperyment:
http://mojafirma.infor.pl...eczenstwem.html
Moi blacharze uważają, że przy prawidłowo wykonanej naprawie przy użyciu dobrego sprzętu pomiarowego, spawania wg. technologii producenta i należytej staranności są w stanie niekiedy nawet "poprawić" fabrykę.
Uważają także (i tu jestem się w stanie zgodzić), że "wspawanie ćwartki" w razie kolejnego wypadku jest bezpieczniejsze niż naciąganie i klepanie zniszczonego elementu, a przy dzisiejszych konstrukcjach (rozbudowane strefy zgniotu) tradycyjne "klepanie" jest wręcz niemożliwe.
Oczywiście wszystko powinno mieć swój umiar |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-02-2014, 10:03
|
|
|
mkm,
Prawda jest w tm co piszesz..
mkm napisał/a: | że "wspawanie ćwartki" w razie kolejnego wypadku jest bezpieczniejsze niż naciąganie i klepanie zniszczonego elementu |
bo blacha raz zgięta nie bedzie już tak sztywna, |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-02-2014, 14:23
|
|
|
o tym samym myślałem ale nie mapisałem:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|