Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zawór przestawiacza
Autor Wiadomość
pieszczoch 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 64
Skąd: Osjaków
Wysłany: 21-03-2014, 19:09   zawór przestawiacza

Cześć, mam problem z moją cari 1.9TD.
Polega on na tym, że jak samochód trochę postoi to trzeba go długo kręcić żeby odpalił, albo wgl nie daje rady i trzeba pompować mu paliwko.
Z mechanikiem doszliśmy, że jest nieszczelność na elektronicznym zaworze przestawiacza.
Zmieniłem więc uszczelkę ale nic to nie dało, nadal samochód jest wręcz uziemiony.
Stąd moje pytanie, czy wiecie jak inaczej to można zabezpieczyć? Ewentualnie gdzie w miarę tanio kupić coś takiego, bo na allegro nowy kosztuje ponad 200, a nie mam pewności co do jego jakości, a używany ciężko kupić, bo jeśli ludzie mają coś takiego to z całą pompą.

Wrzucam zdjęcia żebyście mogli to ocenić trochę. Jest też zdjęcie tej uszczelki która wygląda raczej nieciekawie, mimo że była wkręcona nowa.


 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2014, 20:07   

a skąd wiesz że nieszczelność jest na tym zaworze? bardzo często winowajcą cofania się paliwa to padnięta membrana na ręcznej pompce przy filtrze. Pyz nieszczelności przy zaworze bedziesz miał mokre bo tam jest nadciśnienie, łatwe do diagnozy, trudniejsz ejest zlokalizowanie nieszczelnmości po stronie podciśnienia, bo tam lejącego paliw anie widać, a zasysane powietrze powoduje takie jajca. ptrzyjrzyj sie pompce na filtrze, jesli okarze się że to tam to wywal to w cholerę i wstaw zwykłay filtr z kroćcami na zwenątrz taki np z escorta 1,8 d
 
 
pieszczoch 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 64
Skąd: Osjaków
Wysłany: 21-03-2014, 21:54   

wiem to stąd, że sprawdziliśmy pompę na sprężarce tak na szybko.
a tam przy pompce jest suchutko tak jak widziałem, może jutro wykręcę te bezpieczniki i dokładniej się tam rozejrzę.
Tylko po rozebraniu jakoś to widać? jak to sprawdzić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.