Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:59
[I 2.0T] wymiana linki hamulca ręcznego
Autor Wiadomość
jagro 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: podlaskie
Wysłany: 04-05-2014, 19:01   [I 2.0T] wymiana linki hamulca ręcznego

Witam
Czy wymieniał już ktoś z was linkę od ręcznego w outlanderze.Pewnie trzeba demontować tunel środkowy,ale jak się do tego zabrać żeby nic nie połamać.Może ktoś podsunie jakiś opis albo zdjęcia bo jak do tej pory nic w google nie znalazłem a manuala mam,ale tam to tak średnio na tych rysunkach widać co po kolei robić.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 04-05-2014, 21:36   

Hej. Ja montowałem linki. Prosto się to wyjmuje. Jak masz dywaniki, tam gdzie nogi się trzyma to masz po obu stronach tunelu takie plastiki na wkręcane śrubki plastikowe. Odkręć je. Ukażą Ci się po dwie śrubki trzymające główny panel środkowy. Później wyjmiesz ten plastik co jest tam popielniczka - jest on na zatrzaski o ile dobrze pamiętam. Potem demontaż mieszka zmiany biegów i odkręcenie 4 śrubek. Bez jego demontażu nie wyjmiesz panela środkowego. Dalej masz górny ten główny plastik co idzie od popielniczki do podłokietnika. Pociągnij go mocno a wyjdzie z zatrzasków do góry. Dalej po wyjęciu ukażą Ci się śrubki do końcowego odkręcenia panelu środkowego oraz podłokietnika. Linki popuść przy kołach a później tutaj w uchwycie za ręcznym. Jak będziesz montował później to te gumy co wchodzą w otwory od auta nasmaruj olejem lub towotem - ułatwi życie:) jak będziesz dobierał linki to zmierz stare - katalogowe się różnią. Ja sobie sam zarobiłem jedną linkę używaną i jak na razie daje radę.

A czemu chcesz wymieniać linki? Jak stoi to zobacz w bębnach czy nie tkwi cała przyczyna - często w tej suwnicy na wejściu do bębna rdzewieje i w środku ją łapie. Rozebrać tam, nasmarować i gotowe.

W manualu sobie popatrz na śrubki i zatrzaski - dział 52A strona 14
 
 
jagro 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 11
Skąd: podlaskie
Wysłany: 06-05-2014, 09:07   

Dzięki Nytsug za odzew,ale okazało się że to dźwignia rozpierająca szczęki się tak zapiekła że szczęki były cały czas rozsunięte.Pomogło rozruszanie ,czyszczenie i nasmarowanie.No i tym razem obyło się bez wymiany części.
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 07-05-2014, 09:43   

No dokładnie. Okładziny lubią stawać czasem. U mnie i okładziny i linki stały. Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.