[Cari 1.6] Pomoc w ustaleniu nr części zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
|
|
|
 |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 18-03-2014, 18:03
|
|
|
robertdg, wielkie dzięki a wiesz może jaki numer mają te części z TRW |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-03-2014, 18:10
|
|
|
Tylny łacznik JTS350.LM
Przedni łacznik JTS222
Przepraszam za powyższą nomenklaturę rozchodzi się o laczniki stabilizatora |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 19-03-2014, 21:32
|
|
|
Dzięki Bardzo:) mam jeszcze jedno pytanie czy da się to wymienić przy zdiętym kole czy musi być kanał ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-03-2014, 21:56
|
|
|
Da się wymienić przy zdjętym kole, ale lepiej jakby cała oś była uniesiona bo drązek stabilizatora będzie napręzony. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 21-03-2014, 15:06
|
|
|
Panowie proszę o pomoc z jaką siłą dokręca się te laczniki stabilizatora a szczególnie te na przód JTS222 ? i jeszcze jedno pytanko jaka ma być kolejność tych gum i blaszek ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-03-2014, 15:20
|
|
|
Manual nie okresla siły dokręcania, pisze, że powinno wystawac 22mm gwintu za nakrętką, kolejność nastepująca, śruba, podkładka metalowa, poduszka gumowa, wkładamy od spodu wahacza, zakładamy poduszkę gumową, podkładkę metalowa, tulejke, podkładke metalową, poduszkę gumową, przekładamy śrubę przez oczko w drązku stabilizatora, zakładamy poduszkę gumową, podkładkę metalowa, skręcamy nakrętką.
Nie zawsze montaz zamiennika można weryfikować względem montazu oryginału (w sensie długości wystającego gwintu) za lekko skręcisz to będzie się tłukł łacznik, za mocno skręcisz to porozrywają się poduszki gumowe. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 21-03-2014, 16:37
|
|
|
Spoko dzięki za info fajne te forum teraz byłem zmieżyć mi wystaje 20mm niewiem czy zostawić czy jeszcze dokręcić żeby wystawała 22mm ? a te styłu JTS350 też tak ma wystawać 22mm ? A kolejność zrobiłem dobrze ale chciałem się upewnić. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-03-2014, 18:14
|
|
|
Z tyłu manual pisze 3-5mm, przedni jeżeli uważasz, że nie jest za mocno to możesz dociągnąc o te 2mm |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 21-03-2014, 18:27
|
|
|
ok dzięki raz jeszcze a skąd taki manual pobrać wiesz może ? mam jeszcze jeden problem z moją cari mianowicie jak ruszam na pierwszym biegu to szarpie mi autkiem hmm oby nie sprzęgło może poduszki pod skrzynią biegów ? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 21-03-2014, 20:02
|
|
|
sebek76, przyczyn szarpania przy ruszaniu może być kilka może to być sprzęgło, zle pracujaca łapa wysprzeglika, przeguby wewnętrzne, a na poduszkach kończąc. podaj więcej szczegułów. słyczać jakieś stuki, chrobotanie lub uczucie slizgających sie kół? |
_________________
 |
|
|
|
 |
sebek76
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 157 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 22-03-2014, 04:29
|
|
|
Żadnych stuków itd.. nie słychać poprostu puszczam sprzęgło i w tym momęcie zaczyna szarpać wysprzęglik jest nowy dopiero co założony wcześniej na starym było to samo zauważyłem że dzieje się tak jak auto stoii całą noc jak się rozgrzeje to jest dużo lepiej ale na zimnym strasznie szarpie |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 22-03-2014, 06:15
|
|
|
jesli to sie dzieje w momencie puszczania sprzegla, to chyba obstawial bym sprzeglo mogly pasc sprezynki na nim co tlumia drgania lub tarcza sprzegla nie rowna. z drugiej strony moze problem tkwic w ukladzie zaplonowym.
[ Dodano: 22-03-2014, 06:36 ]
ps. mozesz tez sprawdzic czy wszystko z plynem wysprzeglika ok czy nie jest zapowietrzony lub stary. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|