 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero III 3,5 V6+LPG |
Autor |
Wiadomość |
futro68
Mitsumaniak

Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 208 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2014, 13:07 Pajero III 3,5 V6+LPG
|
|
|
Witam, co sądzicie o tym aucie? Czy warto w taką konfigurację się pchać? Oczywiście przed zakupem bym chciał wóz sprawdzić np. u Zbyszka w Bytowie ale podstawowa sprawa czy warto myśleć o tym egzemplarzu: http://otomoto.pl/mitsubi...3-5-v6-benz-gaz , dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-06-2014, 13:14
|
|
|
Michał,
Fajny, ale nie znam się, LPG chyba znosi dobrze. Widzie że ciagnie cie do Miśków |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
futro68
Mitsumaniak

Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 208 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2014, 13:20
|
|
|
No trochę hihi, myślałem wpierw o L200 w zastępstwie l400 ale nie widzę niczego ciekawego, a Pojarka na gazie całkiem by pasowała Tylko chyba haka nie ma ... a do cepki capmingowej by był jak znalazł
Dzwoniłem do gościa, mówił że ma go od 5 miesięcy a wcześniejszy właściciel go w ASO serwisował. Do zrobienia jest zawieszenie z przodu no i ma wgniecenie na przednim nadkolu i z tyłu zderzak. Ale zbiornik gazu ..... 35l, masakra tankowanie co kilka dni .... ponoć podwozie w dobrym stanie bez rdzy . Zbiorniki w benzynie też rdzewiały i do wymiany będzie? |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 13-06-2014, 13:38
|
|
|
35 litrów , zapomnij , co chwila wizyta na stacji .
Nie chcesz diesla , mój jest wystawiony , nic nie trzeba przy nim robić , a pali 10 litrów , |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-06-2014, 14:11
|
|
|
Wywalić benzynowy zbiornik, dać mały a w jego miejsce dac LPG. Słyszałem o takim rozwiązaniu.
Diesel też dobra opcja:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
futro68
Mitsumaniak

Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 208 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2014, 15:09
|
|
|
Easy easy, nie ma noża na gardle, ale chęci są W dieslu martwią mnie padające pompy i itp kłopoty.
Ha o zamianie zbiorników miejscami nie pomyślałem, ale taki nietypowy kształt zbiornika LPG pewnie by nie był tani w zakupie.
A może by P. Sporta? wizualnie dla mnie ładniejszy a ekstremalnie w terenie jeździć nie zamierzam... |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 13-06-2014, 15:21
|
|
|
Raczej nie ma mowy o nietypowym kształcie , raczej dopasowanie coś 'standardowego " pod podwozie .
Ale pewnie tez za duże nie wejdzie , i raczej jako uzupełnienie tego 35 l . Przy 35 litrach bedziesz tankował co 150 km. |
|
|
|
 |
|
|