[EA2A/W 2.0] Problem z kołem pasowym [video] |
Autor |
Wiadomość |
debluko
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 15 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 20-03-2014, 17:55 [EA2A/W 2.0] Problem z kołem pasowym [video]
|
|
|
Witam,
Ponownie piszę do was z problemem ostatnio wymieniłem silnik w moim Galancie musiałem też przy tym wymienić koło pasowe i było ok ale od paru dni zaczął mi piszczeć pasek po dłuższych oględzinach wydaje mi się że to jednak nie pasek (który jest nowy) tylko koło pasowe. Nagrałem dziś filmik ale niestety jest tam bardzo mało miejsca i ledwo widać jak wibruje koło ale ok 25 sekundy filmu coś widać.
teraz pytanie czy to napewno koło pasowe ?
Filmik:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Z góry dziekuje za odpowiedzi i pomoc |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-03-2014, 18:19
|
|
|
Tak jakby to koło wibrowało, ale cięzko się dopatrzeć bo za bardzo kamerzystą rzuca |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
debluko
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 15 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 20-03-2014, 18:29
|
|
|
hehe szukałem dobrego ujęcia jutro coś lepszego nagram |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 22-03-2014, 12:56
|
|
|
Panowie rozpadło mi się koło pasowe wału.. Pasek spada cały czas rozkręciłem koło i rozeszło mi się w dwie części. Teraz pytanie gdzie tego szukać ? Macie jakieś doświadczenie z tym ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-03-2014, 15:21
|
|
|
Są dostepne zamienniki z Febesta, mozna także poszukać na alledrogo OEM'owego koła, ewentualnie decydowac się na regeneracje w TEDgum, przy okazji radze zajrzeć do rozrządu czy nie poszarpało paska rozrządu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 22-03-2014, 18:29
|
|
|
Nie pasek jest spoko. Japaneze ma to koło za 450zł. Dobra cena ? Czy idzie wychaczyć co taniej ?
Czy te koła to jest to samo ? Podejdzie mi to od silnika 2.4 GDI ?
http://allegro.pl/kolo-pa...4076841453.html |
|
|
|
 |
debluko
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 15 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 22-03-2014, 22:46
|
|
|
Z tego co ja się dowiedziałem gdy szukałem koła pasowego to podobno pasuje, jedyna różnica to w silniku 2.0 masz koło na 3 i 4 rowki na pasek a tam jest bodajże 4 i 4 ale sam kupiłem używkę do 2.0 więc nie próbowałem tego z 2.4 i naszczacie tym razem okazało się ze jedna śruba się poluzowała i dlatego tak wibrowało |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-03-2014, 12:13
|
|
|
drexvs, jeżeli oryginał za 450zł to się długo nie zastanawiaj tylko bierz, na allegro nawet nei napisane co to za produkt, do GDI faktycznie ma jeden rowek na alternator więcej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 25-03-2014, 13:13
|
|
|
Koło pasowe wału :
Wymiana:
-Luzujemy napinacz pod wspomaganiem. Dwie śruby klucz 14. zrzucamy pasek.
-Luzujemy napinacze od alternatora, zrzucamy pasek.
-Zdejmujemy lewe koło
-Zdejmujemy osłonę plastikową od strony silnika
-Blokujemy koło pasowe przez włożenie jarzma/klucz do nakrętki od wału
-Luzujemy cztery śruby dookoła koła pasowego.
-Powoli zdejmujemy koło pasowe(możliwy opór-pomocy szukać delikatnie z młotkiem/kluczem)
Mamy je w całości lub nie tak jak rozpadło się mi
Nowe zakładamy w odwrotnej kolejności |
|
|
|
 |
|