[2.8 TD] Zimą nie równo chodzi |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Nowy Forumowicz
Auto: A4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 3 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 26-03-2014, 18:24 [2.8 TD] Zimą nie równo chodzi
|
|
|
Witam wszystkich:)
Przymierzam się do zakupu PII 2.8TD 125KM. W jednym z egzemplarzy dzieje się coś następującego: Zimą, wiadomo temperatury niskie auto po odpaleniu nie chodzi równo, nie trzyma obrotów, jak to określa sprzedający - nie ma ssania. W plusowe temperatury ten problem nie występuje.
Czy jest się czego obawiać, czy może to być pierdoła typu sterownik świec?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-03-2014, 21:37
|
|
|
Witaj 1) jedna ze świec nie grzeje 2) wtryskiwacz "leje" 3) Sterownik nie dogrzewa świec. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
slimak
Nowy Forumowicz
Auto: A4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 3 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 26-03-2014, 21:54
|
|
|
dzięki za odpowiedź Czyli wychodzi na to że tragedii nie ma |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 27-03-2014, 12:17
|
|
|
lub jeden cylinder nie ma kompresji |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27-03-2014, 16:08
|
|
|
Cytat: | lub jeden cylinder nie ma kompresji | ->>> slimak napisał/a: | W plusowe temperatury ten problem nie występuje. | czyżby dodatnie, tylko nie wiemy w jakim zakresie,temperatury miały aż taki wpływ na nierówną pracę silnika ?? Ale sprawdzić nie zawadzi tylko czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku ?? Być może uprzedzając pytanie slimak jakie powinno być ciśnienie ?? |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
slimak
Nowy Forumowicz
Auto: A4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 3 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 27-03-2014, 17:26
|
|
|
[quote="jawaldek"] Cytat: | lub jeden cylinder nie ma kompresji | ->>> slimak napisał/a: | W plusowe temperatury ten problem nie występuje. | czyżby dodatnie, tylko nie wiemy w jakim zakresie,temperatury miały aż taki wpływ na nierówną pracę silnika ?? /quote]
Tego niestety nie wiem
jawaldek napisał/a: | Ale sprawdzić nie zawadzi tylko czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku ?? |
Na zimnym po odpaleniu, do momentu załapania jakiejś tam temperatury występuje ten problem
jawaldek napisał/a: | Być może uprzedzając pytanie slimak jakie powinno być ciśnienie ?? |
Też chętnie się dowiem
[ Dodano: 28-03-2014, 07:40 ]
Tak czy siak odpuściłem tamtą pajerke Ciężko ogólnie coś znaleść.
Jedna pII 2.8 śmiga na oleju 15w40 - to pewnie też źle wróży? |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 29-03-2014, 11:35
|
|
|
Witaj,pwenie tak,moze jeszcze dolaj doktora do oleju zeby zimny lepiej odpalal.Trzeba by sprawdzic jak rano jest zimny ,odkrecic korek wlewu oleju i wyjac bagnet,jak bedzie palil.Potem jak zlapie temperature ,na wskazowce na polowie,znowu odkrecic korek i wyjac bagnetJak z koreka leci lokomotywa i bagnetu to juz remont,nie pytam o przebieg i wiek bo pewnie sporo.Znajomego p2 z silnikiem 2.5 ma ponad 300 000 km przebiegu i lata,rok bodajrze 93 lub 97.Pozdrawiam i zycze powodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|