 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Dławienie się i gaśnięcie Carismy |
Autor |
Wiadomość |
mefju
Mitsumaniak
Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 114 Skąd: PL
|
Wysłany: 02-04-2014, 18:16 [Cari 1.8 GDI] Dławienie się i gaśnięcie Carismy
|
|
|
witam
Nie wiedziałem jak lepiej ująć w temacie problem, kolejny problem, jaki mam ze swoją Cari.
Mianowicie ponad tydzień temu Cari zaczęła zapalać po dłuższej chwili, musiałem dłużej trzymać przekręcony kluczyk nim zatrybiła, niby nic, ale kwestią wielu miesięcy był już fakt, że obroty na jałowym falowały (między 200 a 1tys), a spalanie wynosiło często ok 2-3l(na jałowym). Kolejnym zdarzeniem była kontrolka CE, która, po rozłączeniu akumulatora gasła, ostatecznym dopełnieniem problemów było dławienie się auta podczas jazdy, brak mocy, aż wreszcie auto zgasło. Jak zgasło nie dało się zapalić. Poszło do zakładu - diagnoza uszkodzona pompka paliwa(ta pod kanapą) , brak jej reakcji i ciśnienia. Pompka została wymieniona, autem pojeździłem całym jeden dzień, zachowywało się normalnie, choć też konieczne było przytrzymanie kluczyka zanim zapaliło, na jałowym spalanie 2-3l(mechanik mówił, że może wynikać to z uszkodzonej sondy lambda), ale obroty w normie, bez falowania. Dziś stało się praktycznie to samo co wcześniej, dławienie auta, brak mocy, trzymając wciśnięty pedał gazu obroty szły do 4 tys i spadały do 1 tys i tak co jakiś czas mając ciągle wciśnięty pedał gazu.
Mechanik mówi, że może być to znowu pompka, bo faktycznie nie była ona jakiegoś renomowanego producenta tylko jakieś Waterparts. No, ale czy tak odrazu by ta pompka padła ? Na evoscana raczej opcji nie ma, bo nie wiem czy bym znalazł kogoś kto kompleksowo by to sprawdził pod komputerem.
Z góry dziękuje za pomoc |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-04-2014, 20:18
|
|
|
Bez diagnozy komputerowej to trudno wrózyc, mozna wymieniać i sprawdzac na ślepo, ale kody błędów czy też parametry rzeczywiste pracy mogły by pomoc w diagnozie
Jezeli masz auto do 2000r możesz samemu spróbować wymrugać bledy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Albo kupić kabel i zrobić wedle tej instrukcji http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
GrzesiekP
Forumowicz
Auto: Carisma1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 31 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-04-2014, 20:10
|
|
|
Myślę że podstawą jest poprostu czytać fora a nie zakładać kolejne tematy, wielokrotnie ten problem był poruszany |
|
|
|
 |
|
|