Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po wyjęciu kluczyka silnik / zapłon gaśnie po 20 sekundach
Autor Wiadomość
mleki1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: lubuskie
Wysłany: 21-03-2014, 09:00   Po wyjęciu kluczyka silnik / zapłon gaśnie po 20 sekundach

Witam , wszystkich , jestem forumowiczem już od dłuższego czasu ale miałem problem z logowaniem więc zarejestrowałem się pod nowym nickiem.
Mój problem jest taki że po czyszczeniu zbiornika paliwa , wymianie filtra oraz przewodów , zaworków jednokierunkowych ( miałem i ciągle mam problem poranny - autko pali od strzała , po chwili się dusi , a gdy już odpali to po kilkuset metrach gaśnie raz lub nawet trzy razy ) , wlałem za radą mechanika płyn do czyszczenia układu paliwowego :

http://www.ebay.co.uk/itm...=item4ad0cfd486

ten , właśnie , ponoć dobry. Zaraz po zalaniu zbiornika tymże oraz krótkiej jezdzie , przekręcam kluczyk wyciągam a silnik pracuje , gaśnie po równo 20 sek. , gdy włączam tylko sam zapłon sytuacja się powtarza - 20 sek. i dopiero gaśnie.
Przejechałem już tak ok. 200 km. i żadnej poprawy , nie wiem czy to zbieg okoliczności że stało się to zaraz po wlaniu tego płynu , ale co ma płyn do samego zapłonu/elektryki.
Nie wiem , nie znam się , jeśli ktoś coś może doradzić proszę o pomoc.
Z góry dzięki . Pozdro.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 21-03-2014, 11:37   

poczytaj sobie o uszczelniaczu pompy wtryskowej,
za gaśniecie odpowiedzialny jest elektrozawór gdzieś nawet były zdjęcia na forum tego zaworu i lokalizacji poszukaj
 
 
mleki1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: lubuskie
Wysłany: 21-03-2014, 19:49   

Dzięki , niestety szukam i nic nie mogę znalezć , a ten elektrozawór ( jeśli go znajdę ) , to do naprawy/czyszczenia czy wymiany ?
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 21-03-2014, 20:25   

teraz to i tak będziesz musiał pompę wyciągać żeby coś z tym zrobić
podejrzewam ,że magiczny preparat wypłukał Ci i pozatykał co mógł między innymi ten zawór
wszystko jest opisane na forum trochę chęci i wyszukiwarka
 
 
mleki1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: lubuskie
Wysłany: 25-03-2014, 07:18   

No dzięki :cry: , czyli raczej sam tego nie ogarne , pozostaje mechanik , mieszkam na wyspach więc trochę mnie skasują...
Czytałem gdzieś na forum coś o wstawieniu dodatkowej pompy wspomagającej ( chodzi mi o poranne problemy nie o elektrozawór ) , może doraznie by pomogło ?
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 25-03-2014, 10:13   

mieszkasz na wyspach zarabiasz na wyspach to i ceny masz wyspowe :lol: , skontaktuj się z forumowym Faraonix może mieszka blisko to pomoze
 
 
mleki1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: lubuskie
Wysłany: 25-03-2014, 18:14   

Zdaje się że już dawno go tu nie było...
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 25-03-2014, 19:40   

napisz może tylko furę i forum zmienił on u siebie cudował i jak jest blisko masz szanse na pomoc
 
 
mleki1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: lubuskie
Wysłany: 25-03-2014, 19:51   

Ok :p , spróbuję dzięki.
 
 
starszyziutek 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero ll 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 13
Skąd: Kunów
Wysłany: 30-03-2014, 23:04   

witam
ten elektrozawór jest łatwy do zlokalizowania, a mianowicie jest tam,
skód wychodzą przewody do wtryskiwaczy. Tylko jeśli masz immo, to będzie problem, bo będzie
zabudowany. Chyba ,że masz elektroniczną pompę, to jużinna bajka.
 
 
mleki1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: lubuskie
Wysłany: 06-04-2014, 00:42   

Dzieki wszystkim , problem z gasnięciem skończył się samoistnie :shock: , good for me :D , a co do porannych problemów winną okazała się się manualna pompka nad filtrem paliwa , nie jest szczelna , jeszcze tego nie sprawdziłem na 100% ale po ominięciu filtra paliwa pali w miarę dobrze , nie sprawdziłem jeszcze tego na pewno bo od tych odpalań wyczerpałem akumulator - y :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.