Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:15
Outlander 2 SWAP silnika na 2.0 Turbo
Autor Wiadomość
thegentleman 
Nowy Forumowicz

Auto: Saab 2.3T AERO 260bhp
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Corby, UK.
Wysłany: 06-06-2015, 20:16   Outlander 2 SWAP silnika na 2.0 Turbo

Witam serdecznie.

Znalazłem sporo Outek 2 gen. ale niestety w moim kraju (UK) jak na złość są same diesle.

1 gen. miał tutaj tylko 2.4 Mivec i aut o box.

Ja szukam manuala i idealnie byłoby 2.0 T.
mam w tej chwili 2.3T 260bhp, niestety to Saab i nie ma szans na SUV`a he he.
Wybór padł na Mitsu. Miałęm Carismę i było super oprócz problemu z GDI.
Z mamą kupiłem 2krotnie Colta i jest mega zadowolona, najlepszy był stary z 1994, nie do zajechania.

Chce SUV`a rodzinnego i nie diesla z DPF żałosnym.
Oczywiście można wziąść benzynę nie turbo ale jak wspomniałem na rynku UK pojawiła się tylko wersja z Dieslem i to VW, pompogów....

Czy da się zrobić SWAP`a z Diesla na 2.0T? Dużo rzeżby?
Może łatwiej 1 gen. z benzyny?
Auto będzie działało na lpg ale to już u mnie tradycja (pracuję w branży LPG, sam robię swoje autka).
Ogólnie 4x4 i 2.0T byłoby ideałem, ale w UK ze świecą takiego szukać. Kupię jakie będzie, byle w dobrym stanie wszystko prócz silnika, a silnik wkładam inny, 2.0T oczywiście.
W Saabie włożyłem swój silnik który był przygotowany od podstaw i po 160.000km nadal jeździ na lpg i ledwo co zaczął podpijać olej. Przed przekładką stary silnik brał litr na 1000km. Zaoszczędziłem jakieś 160 litrów oleju 5W40, plus jazda z 40% oszczędnością na lpg.
Poradźcie, na pewno już ktoś próbowałe. Czy warto?

Piotr
_________________
Pozdrawiam.
Piotr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.