Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana panewek wału korbowego
Autor Wiadomość
Tomaszp 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: Ksawerów
Wysłany: 01-12-2013, 20:30   wymiana panewek wału korbowego

Witam jak w temacie potrzebuję informację z jaką siłą dokręcić półzblocze z nowymi panewkami głównymi i z jaką siłą panewki korb. 2800 td 4M40.
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 01-12-2013, 22:45   

Poszukaj na forum były do ściągnięcia, manuale od silników. W nich na pewno jest napisane. Ja w 6G73 dokręcałem chyba z momentem ok 90Nm, ale na 100% Ci nie powiem, bo manuala mam na tablecie w domu.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Tomaszp 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: Ksawerów
  Wysłany: 03-12-2013, 13:06   wymiana panewek 2800 4M40

Co to nikt nie wymieniał panewek samodzielnie.
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 04-12-2013, 00:32   

Ja wymieniałem, ale jak Ci wyżej pisałem w innym silniku, miałem manuala i większość śrub dokręcałem tak jak pisze w manualu. A manuale są tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3455
Trzeba tylko trochę poszukać :!:
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Tomaszp 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: Ksawerów
Wysłany: 04-12-2013, 23:26   wymiana panewek 4M40

Dzięki za zainteresowanie już znalazłem i panewki główne i korb wymienione,i pierścienie, zarazem też przestawiłem pompę wtryskową na T turbo bo było przesunięcie o jeden ząbek i ząb z nacięciem ustawiony był na N non turbo. Jutro zakładam głowice i resztę osprzętu.
 
 
malosc 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 92r. 3,0 V20
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-02-2014, 00:13   

Jeśli mogę podłączę się pod temat, czy jest sens wymieniać same panewki. Robiłem tłumnik i tam już ostro klekocze. Słyszałem opinie że nie powinoo się tego robić, ale interesują mnie opinie praktyków, ma to sens ?
Z tego co się przyglądałem to dałoby to radę zrobić od dołu bez wyjmowania silnika. No bo jeśli trzeba wyjmować, to chyba nie ma sensu, tylko szlif.

Z góry dzięki
Małość
 
 
MarcinJ25 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 05-04-2014, 22:20   

I ja mam pytanie obróciło mi panewki w silniku 3,0 V6 24V czy można, czy opłaca się remontować bo mówią że nie.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 06-04-2014, 00:04   

ktoś Ci dobrze podpowiedział nie opłaca się szukaj dawcy
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 07-04-2014, 21:57   

MarcinJ25, ja remontowałem 6G73 od Gala praktycznie ten sam silnik, pojemność troszkę mniejsza, koszt około 3 tysiaki, robiłem szlif głowic, zaworów, szlif wału nowe panewki, nowe popychacze zaworów, wszystkie uszczelki, komplet rozrząd, tłoków i pierścieni nie ruszałem bo nie trzeba było. Tak więc masz orientacyjny koszt, sprawa do zastanowienia. Plus ewentualna robocizna, ja robiłem sam.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.