Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:59 |
Pytanie do TURBIAKÓW |
Autor |
Wiadomość |
Sadziprz77
Nowy Forumowicz Sadziprz
Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 11-04-2014, 08:24 Pytanie do TURBIAKÓW
|
|
|
Witam, niedawno uporałem się ze swoim dyfrem kosztowało mnie to sporo kasy i nerw, i mogę być przewrażliwony. Mam pytanie odnośnie silnika, mój przy obrotach pomiędzy 4-6 tysięcy (przy wchodzeniu i schodzeniu) wpada w dziwne drżenie, taki rezonans , czuć to nawet na kierownicy, a jak jest u was? Może ktoś źle założył pasek rozrządu na rolkę wyrównowarzającą silnik, może dwumasa, a może ten typ tak ma,- możliwe?
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 11-04-2014, 09:09
|
|
|
Z dwumasą myślę, że niekoniecznie. Poznałbyś jej stan już po zachowaniu na biegu jałowym. Rozrząd - bardziej prawdopodobne. Dorzuciłbym od siebie sprawdzenie poduszek rezonansowych na końcu mostu i niedaleko końcowego tłumika. Jeśli są ok to może poduszki silnika?
PS. O1T jest naprawdę dobrze zestrojonym autem jeśli chodzi o przenoszenie drgań. Dla porównania w ASX'ie mojej żony są wyczuwalne wibracje przy określonych obrotach. Ale "ten typ" tak już niestety ma. W O1T nie powinno tego być.
Przepatrzyłem jeszcze Twoje ostatnie posty bo wspomniałeś, że miałeś problem z dyfrem... Czy jesteś pewien, że problem z nim związany został całkowicie usunięty? |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-04-2014, 23:05
|
|
|
U mnie nic nie drży niezależnie od obrotów. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 12-04-2014, 19:59
|
|
|
U mnie drży na obrotach jałowych, co mnie doprowadza do szewskiej pasji, po kolei wymieniam części na nowe lub używane lepsze od moich i nie ma zmian.
Co do tematu, to jeśli maksimum drgania pojawia się przy 3 i 5 tysiącach obrotów, to przyczyną jest źle ustawiony wałek balansowy podczas wymiany/ustawiania rozrządu. |
|
|
|
 |
irek23rz
Nowy Forumowicz irek23rz
Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 12-04-2014, 21:46
|
|
|
Witam .kolego możesz sprecyzować w jaki sposób uporałeś się z dyfrem ? mam lekki luz prawdopodobnie na wałku atakującym i jakies niepokojące odgłosy słychać z mostu więc jakakolwiek informacja bardzo mi pomoże . |
|
|
|
 |
Sadziprz77
Nowy Forumowicz Sadziprz
Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 13-04-2014, 10:30
|
|
|
Witam, po 2 mies poszukiwań znajomy znalazł go w Holandii za 700 Euro (bolało). ale przez ten czas - dowiedziałem się że atak i wieniec pasuje od evo 8/9 (cały dyfer nie pasuje). Dorobienie kosztuje 2500 zł (gwarancja do bramy). Nowy atak i wieniec można znaleźć na stronach zagranicznych za 300-400 dolarów. Jednak najpierw musisz rozebrać i sprawdzić, może wystarczy wymienić łożyska i zdystansować. Powodzenia. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 18-04-2014, 15:33
|
|
|
Co do dwumasu to z pewnością nie ona bo jej normalnie w świecei nie ma. U mnie drżał jak miałem urwane spawy przy wydechu a tak jak wszystko pospawane to od 800-7500obr/min nic |
|
|
|
 |
|