Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:59
Pytanie do TURBIAKÓW
Autor Wiadomość
Sadziprz77 
Nowy Forumowicz
Sadziprz

Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 11-04-2014, 08:24   Pytanie do TURBIAKÓW

Witam, niedawno uporałem się ze swoim dyfrem kosztowało mnie to sporo kasy i nerw, i mogę być przewrażliwony. Mam pytanie odnośnie silnika, mój przy obrotach pomiędzy 4-6 tysięcy (przy wchodzeniu i schodzeniu) wpada w dziwne drżenie, taki rezonans :? , czuć to nawet na kierownicy, a jak jest u was? Może ktoś źle założył pasek rozrządu na rolkę wyrównowarzającą silnik, może dwumasa, a może ten typ tak ma,- możliwe?
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 11-04-2014, 09:09   

Z dwumasą myślę, że niekoniecznie. Poznałbyś jej stan już po zachowaniu na biegu jałowym. Rozrząd - bardziej prawdopodobne. Dorzuciłbym od siebie sprawdzenie poduszek rezonansowych na końcu mostu i niedaleko końcowego tłumika. Jeśli są ok to może poduszki silnika?
PS. O1T jest naprawdę dobrze zestrojonym autem jeśli chodzi o przenoszenie drgań. Dla porównania w ASX'ie mojej żony są wyczuwalne wibracje przy określonych obrotach. Ale "ten typ" tak już niestety ma. W O1T nie powinno tego być.

Przepatrzyłem jeszcze Twoje ostatnie posty bo wspomniałeś, że miałeś problem z dyfrem... Czy jesteś pewien, że problem z nim związany został całkowicie usunięty?
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-04-2014, 23:05   

U mnie nic nie drży niezależnie od obrotów.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-04-2014, 19:59   

U mnie drży na obrotach jałowych, co mnie doprowadza do szewskiej pasji, po kolei wymieniam części na nowe lub używane lepsze od moich i nie ma zmian.

Co do tematu, to jeśli maksimum drgania pojawia się przy 3 i 5 tysiącach obrotów, to przyczyną jest źle ustawiony wałek balansowy podczas wymiany/ustawiania rozrządu.
 
 
irek23rz 
Nowy Forumowicz
irek23rz

Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: rzeszów
Wysłany: 12-04-2014, 21:46   

Witam .kolego możesz sprecyzować w jaki sposób uporałeś się z dyfrem ? mam lekki luz prawdopodobnie na wałku atakującym i jakies niepokojące odgłosy słychać z mostu więc jakakolwiek informacja bardzo mi pomoże .
 
 
Sadziprz77 
Nowy Forumowicz
Sadziprz

Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 13-04-2014, 10:30   

Witam, po 2 mies poszukiwań znajomy znalazł go w Holandii za 700 Euro (bolało). ale przez ten czas - dowiedziałem się że atak i wieniec pasuje od evo 8/9 (cały dyfer nie pasuje). Dorobienie kosztuje 2500 zł (gwarancja do bramy). Nowy atak i wieniec można znaleźć na stronach zagranicznych za 300-400 dolarów. Jednak najpierw musisz rozebrać i sprawdzić, może wystarczy wymienić łożyska i zdystansować. Powodzenia.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 18-04-2014, 15:33   

Co do dwumasu to z pewnością nie ona bo jej normalnie w świecei nie ma. U mnie drżał jak miałem urwane spawy przy wydechu a tak jak wszystko pospawane to od 800-7500obr/min nic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.