Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Grzanie felgi - nieodskakujący klocek hamulcowy
Autor Wiadomość
Straszny 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 22-04-2014, 11:40   Grzanie felgi - nieodskakujący klocek hamulcowy

Witam!

Mam pytanie - ile osób męczy się z problemem zapiekania się klocka hamulcowego w prowadnicach? U mnie problem dotyczy tylnego prawego koła i mimo usunięcia problemu jakieś 2 miesiące temu, wyczyszczenia i przesmarowania, wczoraj znów felga zrobiła się gorąca i śmierdząca. Czy ktoś poradził sobie trwale z tym problemem i może zaproponować rozwiązanie? A może jest to częsty objaw i powinno to zostać wpisane przez Mitsubishi do akcji serwisowej? Wydaje mi się, że nie wpływa to dobrze na bezpieczeństwo (zastanawiam się jakbym miał długą trasę i gnał z niezauważoną usterką kilkaset kilometrów).

Z góry dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi rozwiązania problemu.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 22-04-2014, 13:21   

Co prawda w Lancerze ale miałem to samo. Czyszczenie pomaga na jakieś 2-3 miechy. Wymiana cylinderków, uszczelniaczy pomaga na dłużej (od 2 lat nie ma problemu). Poszukaj zamienników, bo ASO do Lancera policzyło za cylinderki i uszczelniacze prawie 1200pln. Książkowa wymiana płynu hamulcowego co 2 lata to konieczność. Płyn za bardzo łyka wilgoć z otoczenia, przez co elementy pracujące najsłabiej (tylne hamulce) szybciej korodują i m. in. z tego bierze się taki problem.
Przyda się tez zmiana podejścia do samego hamowania. Trzeba niestety co kilka tygodni zmusić abs itp bajery. do ostrej roboty.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.