Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.9TD] Silnik gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia
Autor Wiadomość
pieszczoch 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 64
Skąd: Osjaków
Wysłany: 26-04-2014, 19:42   [1.9TD] Silnik gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia

witam wszystkich.
Ostatnio wrócił do mnie po regeneracji zawór przestawiacza do pompy wtryskowej. Od tego czasu mam problem, polegający na tym, iż po odpaleniu samochód działa kilka-kilkanaście sekund a potem gaśnie. Po ponownym odpaleniu jest wszystko w porządku.

Jeżeli przy pierwszym uruchomieniu trzymałbym go na wyższych obrotach (około 1500) to nie gaśnie, ale nie sprawdzałem tego gdyby tak potrzymać go z minutę.

Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania silnika?
Zawór przestawiacza czy może jednak inna przyczyna?

Z góry dzięki :) pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-04-2014, 21:16   

Jeżeli występują jakieś kody błedów to nalezałoby je zweryfikowac, ustawienie pompy wtryskowej obowiązkowo, stan układu paliwowego (szczelnośc przewodów, filtra paliwa, etc)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pieszczoch 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 64
Skąd: Osjaków
Wysłany: 26-04-2014, 23:45   

Nie za bardzo mam jak zdiagnozować.
Czytałem kiedyś, że można to w tych starszych jakoś wypikać/wymrugać. Ale czy te dotyczące pompy/silnika też? Bo mam dostęp tylko do CDIF'a a nim nie sprawdzę cari ;/

Mechanik dzisiaj mi coś grzebał przy pompie, bo autko miało za niskie obroty. Teraz jest ok, pracuje równo, bo wcześniej tak jakby nie do końca.
Co do szczelności to miałem ją sprawdzaną, okazało się, że zawór ma nieszczelność, został zregenerowany, ale nie było chwili sprawdzać tego. Facet zapewniał, że zawór jest w 100% szczelny

Dzięki za porady :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-04-2014, 00:00   

Da rade wymigać http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Dla pewności pobierz sobie z działu download manual i zerknij na kody błedów do TD znajdują się w odpowiednim suplemencie plik 13.pdf ref. Troubleshooting
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pieszczoch 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 64
Skąd: Osjaków
Wysłany: 27-04-2014, 12:59   

dzięki wielkie :) ) dam znać jak uporam się z tym problemem :)

[ Dodano: 16-05-2014, 08:25 ]
No i się nie uporałem ;/
Niestety nie mam kiedy wymigać błędów, bo studia+praca zabierają mnóstwo czasu.
Może dzisiaj na to znajdę chwilkę.

A co do Problemu:
Na ciepłym jest super, tak samo gdy samochód stoi w słońcu. Gdy mu chłodno kopci dość intensywnie na biało i pracuje nierówno chwilę, Czasami na tyle, żeby zgasnąć, czasami po chwili (ok 20) mu przechodzi.
Świece są ok, zapłon nie był przestawiany, więc sam się chyba nie przestawił(no chyba, że po naprawie tego zaworu mogło mu się coś pozmieniać), więc tu nie mam pewności.
Szczelność jest.
Jakieś pomysły? Może jakiś przytkany przewód? tyle, że wtedy na ciepłym też powinien tak robić.
Niby można takim jeździć, ale drażni to jednak bardzo.
Aha, dodam, że mam podobno akumulator do wymiany, aczkolwiek nigdy mnie nie zawiódł i jest to opinia znajomego ;d [sorry, ale nie pamiętam czym to tłumaczył, chyba jedna komora jest nieszczelna w nim czy coś podobnego]

Dzięki ogromne :)

[ Dodano: 19-09-2014, 12:13 ]
problemem był sterownik świec żarowych, nie grzały dwie, ale już wszystko śmiga :)
Mam nadzieję, że komuś się to przyda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.