Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:59
Obrotomierz
Autor Wiadomość
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-05-2014, 21:34   Obrotomierz

Hey. Czy ktoś kojarzy z was jak można podpiąć się pod kabel z obrotomierza, tzn gdzie on się znajduje jaki ma kolor. Chce się wpiąć w obrotomierz do alarmu. Ale mam problem z lokalizacją kabla od obrotomierza. za wszelką pomoc wysyłam dobre piwo. pozdrawiam
_________________
Max
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 07-05-2014, 21:45   


Punkt A w trójkącie prowadzi do pinu 14 w złączu diagnostycznym, może to być wygodny punkt żeby się wpiąć, ale podam inne miejsca.
C02 i C16 to są chyba takie kostki w które włożone coś w rodzaju przewodzącego grzebienia z drutami, uwaga grzebień jest zbudowany z kilku odizolowanych odcinków.

JC1 C16, zaraz jak wiązka przechodzi przez ścianę grodziową, przy ścianie kabel rozchodzi się na lewo i prawo. Patrząc od strony kabiny to C16 jest pierwsza na lewo od wejścia kabla do kabiny. Akurat w tym miejscu grzebień ma tylko 3 nogi, chyba wszystkie 3 są obsadzone kablami.

JC3 C02 kostka rozgałęziająca, gdzieś nad ETACS, na pinach 1..9 oraz 11 (pin 10 odizolowany) jest stałe zasilanie niezależne od stacyjki, ja tam chyba w wolne styki wpinałem sobie zasilanie alarmu. Ciebie interesują piny 23 i 25-28, z czego 27 powinien być wolny więc możesz tam sobie wcisnąć w kostkę konektor z własnym kabelkiem, pin 24 jest odizolowany od reszty.
 
 
max87 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 50
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-05-2014, 21:22   

Dzięki. Kolego teraz jakbyś mógł napisać z polskiego na nasze gdzie mam się wpiąć to bedę wdzięczny. Nie mam aż tak dużego pojęcia o elektryce. heh
_________________
Max
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-05-2014, 22:32   

max87 napisał/a:
Dzięki. Kolego teraz jakbyś mógł napisać z polskiego na nasze gdzie mam się wpiąć to bedę wdzięczny. Nie mam aż tak dużego pojęcia o elektryce. heh
Nie rozumiem, przecież podałem 3 alternatywne punkty a na schemacie są kolory przewodów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.