Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Chrobotanie z prawgo koła przy jeździe na wpros
Autor Wiadomość
paul_pivo 
Mitsumaniak
02830/KMM


Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-05-2014, 11:52   [EA5A/W 2.5] Chrobotanie z prawgo koła przy jeździe na wpros

Jak uważacie, czy chrobotanie na prostej ewidentnie z prawego koła to może być przegub zewętrzny? Dodam, iż chrobotanie ustaje jak przyspieszam albo hamuje. Chrobocze tylko podczas jazdy bez gazu u hamulca, głównie na prostej (na zakrętach znacznie mniej). Łożysko sprawne.
_________________
02830/KMM


OBEJRZYJ MOJEGO GALA:)
 
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 09-05-2014, 12:22   

A może opaska osłony przegubu? Ja tak miałem jak mi spieli tyrtytkami i spadły. Przegub to raczej na skręconych kołach hałasuje.
_________________
Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem

Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994
 
 
Tomaszowski 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-05-2014, 12:52   

U mnie chrobotało w tym tygodniu. Wyjąłem tyną tarczę bo myślałem że szczęki się odklejają, okazało się że to szorujeblacha (osłona) tarczy-dziwne że szorowała nie przy górnym rancie tylko przy stronie najbliżej osi-na tarczy było dokładnie widać gdzie rysowało po jej zdjęciu.
Przód u mnie wydawał kiedyś też takie dźwięki-aż wstyd się przyznać, ale koło po prostu było za słabo dokręcone. Przy chamowaniu i przyśpieszaniu cisza. Przy jeździe ze stałą pędkością-chrobotało.
Powodzenia!
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-05-2014, 19:13   

Koła dokręcone :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
paul_pivo 
Mitsumaniak
02830/KMM


Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-05-2014, 09:16   

ROZWIĄZANIE:

Jedna ze szpilek była pęknięta. Co dziwne przy poprzednim dokręcaniu koła kluczem dynamomentrycznym nic nie wskazywało na to.
_________________
02830/KMM


OBEJRZYJ MOJEGO GALA:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.