CB Radio Lancer |
Autor |
Wiadomość |
DjQuest
Mitsumaniak

Auto: Lancer SD 1,5 Invite Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 188 Skąd: Miasto Kraków
|
Wysłany: 01-08-2013, 12:11 CB Radio Lancer
|
|
|
Próbował ktoś może filtrów przeciwzakłóceniowych do instalacji CB ? Dmuchawa i wycieraczki "wyją" niesamowicie szczególnie na wyższych obrotach. Udało wam się to zniwelować. Na allegro takie coś :
http://allegro.pl/filtr-f...html?source=mlt |
_________________ Kluczem sukcesu jest zaangażowanie emocjonalne |
|
|
|
 |
Greku1410
Mitsumaniak

Auto: Civic VIII Type S 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2013 Posty: 138 Skąd: Lublin / Czechowice-Dziedzice
|
|
|
|
 |
DjQuest
Mitsumaniak

Auto: Lancer SD 1,5 Invite Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 188 Skąd: Miasto Kraków
|
Wysłany: 02-08-2013, 18:59
|
|
|
Cała instalacja CB antena i odbiornik prawidłowo zestrojone. Zakłócenia pochodzą od zasilania to sprawdzone. Czy ktoś ma sprawdzony "filtr" lub sposób ? Zmiana radyjka i anteny to nie o to chodzi bo sprzęt paradny, a jednak Lancerek śmieci . |
_________________ Kluczem sukcesu jest zaangażowanie emocjonalne |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-08-2013, 12:29
|
|
|
spróbuj podłączyć zasilanie radia bezpośrednio pod akumulator, |
|
|
|
 |
DjQuest
Mitsumaniak

Auto: Lancer SD 1,5 Invite Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 188 Skąd: Miasto Kraków
|
Wysłany: 03-08-2013, 19:20
|
|
|
Tak oczywiście radio CB podłączone bezpośrednio do akumulatora kable ekranowane umasowione. Wszelkie przypadki opisane na forach CB i google nie działają w Lancerku benzyna 1.5 rok 2010. Może nikomu to nie przeszkadza, albo nie zwraca na to uwagi, bo nie zawsze jeździ się na wycieraczkach i dmuchawie na maxa. |
_________________ Kluczem sukcesu jest zaangażowanie emocjonalne |
|
|
|
 |
MmzTattoo
Mitsumaniak

Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 194 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-09-2013, 07:07
|
|
|
DjQuest napisał/a: | Może nikomu to nie przeszkadza, albo nie zwraca na to uwagi, bo nie zawsze jeździ się na wycieraczkach i dmuchawie na maxa. |
No ale ja też mam taki efekt, ale przy przykręconym RF Gain na połowę (co moim zdaniem nie zmniejsza zasięgu tylko poprawia działanie ASC bo nie ma wtedy - moim zdaniem - przesterowania wejścia) nie zauważam problemu. A swoją drogą odpuściłem bulwersowanie się tym dopiero wtedy ja stałem w korku za jakimś samochodem i usłyszałem zakłócenia od tylnej wycieraczki poprzedzającego mnie samochodu. Tak, że RF Gain na połowę, ASC dobrze działa (Harry II ASC) i ogólnie jestem zadowolony. Radyjko od razu zrobiło się kulturalniejsze nie ucina nie szatkuje itd itp. |
|
|
|
 |
a4ry
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2014 Posty: 66 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-05-2014, 20:31
|
|
|
DjQuest napisał/a: | Zakłócenia pochodzą od zasilania to sprawdzone. |
Temat trochę stary ale może komuś się przyda. Kiedyś udało mi się nabyć filtr jak w załączniku (zapłaciłem w złotówkach tyle co tu jest w euro): http://www.leboncoin.fr/e...o/575527085.htm .
Zrobił robotę. Na zasilanie nie ma nic lepszego. Należy pamiętać, że filtr musi być koniecznie zmasowany z karoserią bo w przeciwnym wypadku nie jest skuteczny w 100%. Dlatego większość filtrów posiadających tylko wejście i wyjście jest do niczego. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 26-05-2014, 17:48
|
|
|
a4ry napisał/a: |
DjQuest napisał/a:
Zakłócenia pochodzą od zasilania to sprawdzone.
Temat trochę stary ale może komuś się przyda. Kiedyś udało mi się nabyć filtr jak w załączniku (zapłaciłem w złotówkach tyle co tu jest w euro): http://www.leboncoin.fr/e...o/575527085.htm .
Zrobił robotę. Na zasilanie nie ma nic lepszego. Należy pamiętać, że filtr musi być koniecznie zmasowany z karoserią bo w przeciwnym wypadku nie jest skuteczny w 100%. Dlatego większość filtrów posiadających tylko wejście i wyjście jest do niczego. |
Nie sądzę, że pomoże w sytuacji zakłóceń elektrycznego wspomagania kierownicy. Przykładem jest nowa Honda Accord. Nawet na forum CB jest temat tego problemu. |
|
|
|
 |
a4ry
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2014 Posty: 66 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-05-2014, 22:37
|
|
|
mjsystem napisał/a: | Nie sądzę, że pomoże w sytuacji zakłóceń elektrycznego wspomagania kierownicy. Przykładem jest nowa Honda Accord. Nawet na forum CB jest temat tego problemu. |
Zasadnicze pytanie jak wchodzą te zakłócenia do CB jeżeli przez zasilanie to filtr ten działa cuda. Wystarczy wziąć go w rękę żeby poczuć, że to nie byle popierdułka, waży z kilogram .
Wg mnie ważne jest też żeby radio samo w sobie miało dobre filtry. Kiedyś na ten temat pisałem kolaborat na jednym z forów CB. |
|
|
|
 |
|