Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Położenie filtrów pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
carismaII 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: Słupsk
Wysłany: 17-04-2014, 16:38   [Cari 1.8 GDI] Położenie filtrów pompy wtryskowej

Witam. Pisałem kiedyś na forum, że moja Carisma traci moc, więc postanowiłem wymienić filterki w pompie bezpośredniego wtrysku MD619962 Problem tkwi w tym, że nie wiem, gdzie one są. Słyszałem, że jest ich 3 w pompie. Znalazłem jeden przy zasilaniu i wymieniłem go, lecz innych nie mogłem znaleźć i teraz kieruję do was prośbę. Czy ktoś może mi opisać i wysłać zdjęcia, gdzie te filterki się znajdują ? Bo w internecie nic nie ma. Moje auto to Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI po liftingu.
Dziękuje za odpowiedzi. :D
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2014, 06:19   

carismaII, są 2. Najważniejszy znalazłeś. Pytanie jakie ciśnienie trzyma pompa. Ewentualnie mała kalibracja.

Drugi jak pamiętam jest na wyjściu do listwy.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
carismaII 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: Słupsk
Wysłany: 19-04-2014, 14:56   

Ciężko się dostać, więc wymiana będzie musiała poczekać. Co do ciśnienia. Przed wymianą pierwszego filterka ciśnienie było niskie miało gdzieś 0.5 bar przy 750 obrotach silnika i do tej pory, gdy naciskam gaz na maxa obroty wchodzą tylko na 4 tyś i w tym momencie auto zaczyna szarpać. I gdy jestem na trasie i wciskam gaz auto traci moc. Przepustnica jest w porządku (wyczyściłem ją). Jak wymieniłem filterek przy zasilaniu to podczas jazdy, gdy powoli daje gaz moc powoli wraca ale obroty max 4 tyś, gdy daje dużą dawkę auto traci nadal moc. Nie wiem co to może być.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-04-2014, 21:26   

Niestety pompa.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Przemusław
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2014, 19:52   

carismaII,
witam w którym serwisie udało ci się kupic ten filterek

[ Dodano: 19-05-2014, 19:55 ]
bo ja dzwoniłem po paru serwisach i twierdzą że nic takiego niema
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.