Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
EA5W skrzynia automatyczna się ślizga po wymianie oleju
Autor Wiadomość
DanielJ 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: warszawa
  Wysłany: 03-07-2014, 22:59   EA5W skrzynia automatyczna się ślizga po wymianie oleju

Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią automatyczną po wymianie oleju.
Olej kupiony w ASO oryginał, Objawy są takie że podczas przyspieszania bez KICK DOWN jest moment w którym obroty stoją w miejscu auto powoli przyspiesza po pewnym czasie zaczynają rosnąć obroty. Jadąc około 100km/h wciskam pedał do oporu skrzynia redukuje obroty rosną auto prawie nie przyspiesza dopiero po chwili czuć że zaczyna to wszystko działać jak trzeba bo zaczyna iść ale to trwa sporą chwilę.

Moje pytanie jest takie czy może to być zbyt niski poziom oleju czy może coś innego, przed wymianą tego nie było "akcja reakcja" żadnych opóźnień, może jakiś sposób na sprawdzenie stanu oleju bo ilekroć próbuję go sprawdzić to bagnet jest tak umazany że nie mogę go odczytać.

PS. nie mogłem znaleźć podobnego tematu.

Pozdrawiam.
 
 
sierars1 
Forumowicz

Auto: Toyota Avensis T27 D4D-CAT 177
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-07-2014, 23:51   

Jak zmieniałem w Bejcy olej to koleś zalał nowym kazał odpalić powajchować troszkę potem dolał jeszcze kazał się przejechać sprawdził jeszcze raz poziom i to wszystko.
Skrzynia chodziła jak nowa, może masz faktycznie za mało oleju jak się odpowietrzyła skrzynia skrzyni
 
 
McCoy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi SE 2,5V6 /99
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 249
Skąd: okolice Monachium
Wysłany: 04-07-2014, 12:29   

Moze masz zaduzo oleju i dlatego sa takie straty na sprzegle Hydrokinetycznym? Nagraj moze jakis filmik jak jedziesz,to ktos z forum co ma automata Ci podpowie co i jak.
 
 
DanielJ 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-07-2014, 08:28   

https://www.youtube.com/watch?v=KjYdaonwAR8

Jazda na trzecim biegu pedał gazu wciśnięty cały czas w podłogę przy około 3000obr. jest ten dziwny moment. film do końca tego nie oddaje. Do momentu spadku obrotów przy około 3000 auto inaczej przyspiesza.

Takie coś dzieje się niezależnie czy jedzie się na D czy na TIPTRONIC
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 05-07-2014, 11:02   

DanielJ, ktoś kiedyś pisał, że to mogą być zębatki w skrzyni, A/T faktycznie ma prawo przyspieszać bez zmiany obrotów po przez napełnianie się konwertera olejem czy jakoś tak, ale u Ciebie to ewidentny spadek obrotów w pewnym zakresie obrotów. Powtarzalność jest ta sama? ten sam bieg ta sama prędkość obroty ? gdzie to występuje ?
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
DanielJ 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-07-2014, 11:15   

Na pierwszym i drugim biegu raczej to nie występuje albo jest nie wyczuwalne, trzeci bieg około 3000obr. Czwarty w okolicach 4000obr. Postaram się wstawić jeszcze jeden filmik jak jechałem na D
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-07-2014, 19:43   

DanielJ, u mnie jest dokładnie tak samo. Jak na mój gust ten spadek właśnie oznacza całkowite zapięcie sprzęgła (lock-up).
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
DanielJ 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-07-2014, 10:12   

https://www.youtube.com/watch?v=mmKy3H7NHs4

Tutaj z filmik z "kick down"

"zapięcie sprzęgła" przed wymianą oleju tego nie było co to może powodować?

[ Dodano: 11-07-2014, 11:31 ]
Mam jeszcze jedno spostrzeżenie, dziś jak jechałem do pracy nie miałem tego ślizgania ale na początku jazdy silnik rozgrzany ale nie jeżdżone, dopiero po kilku kilometrach jazdy pojawiło się to ślizganie i spadki obrotów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.