Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Problem z pompą wtryskową Pajero II 2.8 96r
Autor Wiadomość
xiiooll 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: łódź
Wysłany: 12-05-2014, 22:23   [2.8 TD] Problem z pompą wtryskową Pajero II 2.8 96r

Witam mam problem z moim miśkiem, a mianowicie pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski. Paliwo podłączałem na wszystkie sposoby, bo myślałem, że zamieniłem przewody miejscami. Dodam, że pajero jest od roku remontowane ( rama, blacharka, zawieszenie itp) i przed remontem paliło i jeździło super. Paliwo do pompy dochodzi, ale jest mały problem na wyłączonym zapłonie jak pompuje pompką na filtrze to paliwo leci wężykiem przelewowym. Doszedłem do wniosku, że jest to wina zaworu umieszczonego poziomo w pompie ( ten z zielonym kapturkiem) Udało mi się wykręcić ten zawór, jednak po dmuchnięciu w niego cały czas leci przez niego powietrze nie ważne czy jest podany na niego prąd czy nie. Niestety na moim zaworze nie ma żadnych numerów ani oznaczeń i tu moja prośba do was czy mógł by mi ktoś podać numer tego zaworu bo niestety ale w internecie nie mogę go znaleźć :(

Dziękuje i pozdrawiam :)
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 15-05-2014, 16:48   

Witaj,jesli jeszcze tego nie zrobiles to proponuje zadzwonic do P. Zbyszka z epajero,chyba tylko on moze pomoc.Pozdrawiam i powodzenia.
_________________

 
 
xiiooll 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: łódź
Wysłany: 15-05-2014, 18:38   

Witaj :) Dzwoniłem do Pana Zbyszka, jednak to nie było to co sugerował. Niestety skończyło się na tym, że dziś oddałem pompę do pompiarza. Najprawdopodobniej przyczyną nie podawania paliwa na wtryski jest to, że auto stało około roku nie odpalane i z odpiętymi przewodami paliwowymi i pompa albo się zakleiła w środku albo przyrdzewiała. Napiszę dokładnie jak odbiorę ją i dowiem się co się stało.

Pozdrawiam :)

Problem został rozwiązany. Przyczyną było to, że samochód stał nieopalany i pompa zardzewiała w środku. Nie wiedząc o tym gdy przekręciłem pierwszy raz rozrusznikiem urwała się przesuwka w głowicy pompy i dla tego nie chciała podawać paliwa. Pompa została zregenerowana i dziś samochód odpalił.

Żeby nie było tak wesoło mam do was jeszcze jedno pytanie. Ustawiałem statyczny początek wtrysku zgodnie z instrukcją i tu pojawił się problem. Znaki na kole pasowym się zgadzają na pompie również, jednak czujnik zegarowy po przekręceniu silnikiem na wartość 12 stopni pokazuje maksymalnie 0,85 mm a powinno być z tego co wyczytałem 1,00 + - 0.03 mm i nie mogę już dalej obrócić pompy gdyż opiera się już o głowice silnika. Czy ktoś miał podobny problem?? może ja coś robię nie tak.

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)

[ Dodano: 26-05-2014, 08:04 ]
Ktoś coś może wie na ten temat ?? Bardzo prosiłbym o pomoc.
 
 
Robert09 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2014, 21:19   

Być może że koło pompy przestawione o ząb przy montażu.
_________________
...że boki zrywać
 
 
xiiooll 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: łódź
Wysłany: 02-06-2014, 08:05   

Witam !

Pompa nie jest przestawiona na pewno. ustawiałem pompę na ząb przed znakiem T i ząb za znakiem T i dalej nie można ustawić skoku tłokorozdzielacza. Podczas wyciągania pompy znak był przestawiony o 2 zęby a auto chodziło bardzo ładnie. Może klin na kole pasowym ścięło i jest przestawione koło ?
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 02-06-2014, 09:11   

xiiooll napisał/a:
Podczas wyciągania pompy znak był przestawiony o 2 zęby a auto chodziło bardzo ładnie. Może klin na kole pasowym ścięło i jest przestawione koło ?

Sprawdź klin, jeżeli jest w porządku, to po prostu... wróć do starego przestawienia o te 2 zęby - "są na świecie rzeczy, które nie śniły się filozofom".
- Pozdrawiam :wink:
 
 
Robert09 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-06-2014, 06:43   

Jeśli kiedykolwiek był demontowany rozrząd, to może być przestawiony i stąd inne ustawienie pompy.
_________________
...że boki zrywać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.