 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] LASER RS knock sensor CHECK ENGINE |
Autor |
Wiadomość |
Geels
Nowy Forumowicz
Auto: Plymouth Laser RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 24-02-2014, 00:18 [1G 90-94] LASER RS knock sensor CHECK ENGINE
|
|
|
witam. postanowiłem zaczerpnąć języka na waszym forum, gdyż mam problem dotyczący ciągłego pojawiania się CE, błyskowy błąd to 31. patrząc w manualu laser-talon ten błąd oznacza winę komputera, na forum Knock Sensor... po podmianie kompa z eclipse to samo... podmieniany byl tez czujnik i nadal to samo... przejścia kabli OK. CE zapala się po minucie i nie gaśnie wcale a silnik po zapaleniu kontrolki zaczyna złe pracować... przy przyspieszaniu do 3,5tys. kończą mi sie pomysły co możne byc przyczyna... :/ możne ktoś doradzi.... będę wdzięczny za każda mądra wypowiedz. Pozdrawiam Fanatyków 5 =) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-02-2014, 09:27
|
|
|
przestawiony rozrząd? lub czujnik wału/wałka (chodzi o zapłon)
ew. tragiczna jakość paliwa
31 to czujnik spalania stukowego |
|
|
|
 |
Geels
Nowy Forumowicz
Auto: Plymouth Laser RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 28-02-2014, 15:42
|
|
|
rozrząd ok... a czujnik walu nie ma osobnego kodu błędu? jak to zdiagnozować? trace głowe... tym bardziej ze wszędzie jest napisane co innego... np. Knock tylko w wersji TURBO może sie ktoś do tego odnieść? Pozdrawiam !! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2014, 21:13
|
|
|
knock ma każdy
co do czujnika wału to miałem na myśli czy nie jest przestawiony - wtedy ustawienia zapłonu są błędne i może być problem ze stukami |
|
|
|
 |
Geels
Nowy Forumowicz
Auto: Plymouth Laser RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 01-03-2014, 06:14
|
|
|
a mógłbyś napisać jak go zdiagnozować? i czy da sie sprawdzić jego ustawienie i ew odchył od normy w jakis sposób? Dziekować Ci Krzyzak za zainteresowanie !! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2014, 21:31
|
|
|
co zdiagnozować?
knock? - tylko przez Palma czy TMO.exe - programy do podglądu tego, co widzi ECU; knock to mikrofon, który jak wyczuje stuk daje info do ECU; jak masz masz powyżej chyba 17 stuków/sek. to ECU cofa zapłon
czujnik wału się sprawdza oscyloskopem
a masz ustawiony zapłon lampą? bo przy tym ustawianiu trzeba podłączyć pewne złącze do masy |
|
|
|
 |
Geels
Nowy Forumowicz
Auto: Plymouth Laser RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 01-06-2014, 17:15
|
|
|
Przypomniałem sobie o tym poscie i moze warto dopisać... PROBLEM KONTROLKI CHECK ENGINE jest nadal mimo dobrej pracy silnika, wielu podmianom czujników, 3 róznych ECU itd jest ciagle to samo. np Wyjmuje aku na noc, podpinam, przekrecam tylko na kontrolki i za kazdym razem po jakiejs chwili jeeeest... niby błąd spowodowany przez knock, ale przecież silnik nawet nie mruknął... Głośno myśląc moze jakieś połączenie pod deska do ECU czy uziemienie?? Zegary? (tam jeszcze nie szukałem) Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie szukam dalej, jak sie uda dam znać |
|
|
|
 |
|
|