Eclipse 4g63-t 95r |
Autor |
Wiadomość |
Stalin2
Nowy Forumowicz
Auto: sss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 5 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-05-2014, 09:51 Eclipse 4g63-t 95r
|
|
|
Witam
Trafiło do mnie takie autko z silnikiem 4g63-t
na jednej korbie starte panewki praktycznie ich niema ,na czopie bardzo starte .
jak rozpoznać wersje silnika czy to jest 6 bolt czy 7 bolt
miska jest włożona , nie zwróciłem uwagi
Ile kosztuje wał do tego silnika nominalny ? + panewki ?
Szlifowanie wału - jakie koszty z panewkami ?
Jak znikły panewki na korbie - czy nadaje się wał do szlifowania ? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2014, 11:16
|
|
|
Stalin2 napisał/a: | jak rozpoznać wersje silnika czy to jest 6 bolt czy 7 bolt |
Najprościej będzie po ilości śrub na które przykręcone jest do wału koło zamachowe. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-05-2014, 08:57
|
|
|
To jest 1G, czy 2G bo to rok przełomowy dla ich produkcji? Jeśli 2G to tam są tylko 7bolt, w 1G 6 bolty były teoretycznie jakoś do połowy 92 r ale bywały wyjątki. Różniły się też czujnikiem położenia wałka w 6boltach był cały metalowy a potem już z plastykową obudową. Są też podobno ine miski olejowe. Bywały też dziwne hybrydy, koło na 6 śrub a rozrząd i osprzęt jak w 7bolcie. Niestety po tylu latach ktoś mógł niektóre części wymieniać zamiennie. Jedyna pewna metoda to zrzucić skrzynię i policzyć ilość śrub na kole zamachowym. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-05-2014, 21:46
|
|
|
Stalin2 napisał/a: | Jak znikły panewki na korbie - czy nadaje się wał do szlifowania ? |
Tych wałów nie szlifujemy. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|