 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lekki Off-topic: |
Autor |
Wiadomość |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-06-2014, 00:00 Lekki Off-topic:
|
|
|
Czolem Szanowni !
Zwracam sie z uprzejmym pytaniem, czy/jaka przetwornice 12-220 V mozecie polecic, uwzgledniajac przy doborze mocy przekroje kabli w miecku ?
Cos porzadnego ale bez latania w kosmos ..)) |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 05-06-2014, 13:39
|
|
|
bluecd napisał/a: | Zwracam sie z uprzejmym pytaniem, czy/jaka przetwornice 12-220 V mozecie polecic, uwzgledniajac przy doborze mocy przekroje kabli... |
Wybór przetwornicy, to temat rzeka, ale zasada jest prosta: im droższa tym lepsza - chodzi głównie o moc i poprawną sinusoidę w dużym zakresie obciążeń. Pobór mocy z przetwornicy zależy od tego, w którym miejscu chcesz się włączyć do instalacji auta...
Jeżeli masz na myśli gniazdo zapalniczki, lub te w schowku centralnej konsoli, to za wiele z nich nie pociągniesz - wiszą na 15-amperowych bezpiecznikach.
- Pozdrawiam |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-06-2014, 18:50
|
|
|
Georg napisał/a: | bluecd napisał/a: | Zwracam sie z uprzejmym pytaniem, czy/jaka przetwornice 12-220 V mozecie polecic, uwzgledniajac przy doborze mocy przekroje kabli... |
Wybór przetwornicy, to temat rzeka, ale zasada jest prosta: im droższa tym lepsza - chodzi głównie o moc i poprawną sinusoidę w dużym zakresie obciążeń. Pobór mocy z przetwornicy zależy od tego, w którym miejscu chcesz się włączyć do instalacji auta...
Jeżeli masz na myśli gniazdo zapalniczki, lub te w schowku centralnej konsoli, to za wiele z nich nie pociągniesz - wiszą na 15-amperowych bezpiecznikach.
- Pozdrawiam |
Dzieki, znalazlem ten temat na E-Pajero.))
Wyglada ,ze na akku bezposrednio mozna wpiac do jakichs 500W,
a polecali przetwornice Kemota bodajze. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
|
|