Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Problemy z odpalaniem po wcześniejszej jeździe na
Autor Wiadomość
Iwan 
Nowy Forumowicz

Auto: CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 29
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-07-2014, 09:21   [CA5A 1.8] Problemy z odpalaniem po wcześniejszej jeździe na

Witam
Mam problem z odpalaniem Colta po wcześniejszej jeździe na gazie.
Gdy silnik ostygnie lub przy odpalaniu następnego dnia trzeba długo go kręcić by odpalił.
Co dziwne przy jeździe na benzynie nie ma tego zjawiska.

W czym może być problem?

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-07-2014, 09:29   

Albo masz nieszczelne wtryski lub reduktor które przepuszczają gaz do kolektora ssącego przez co auto odpalasz na obu paliwach co zalewa silnik. Napisz jakie masz te wtryski i reduktor i ile przejechałeś na tej instalacji.

[ Dodano: 08-07-2014, 09:47 ]
Łatwo sprawdzić czy to wtryski czy reduktor, po ostatniej jeździe zdejmij z reduktora cienki wężyk podciśnieniowy i zatkaj go czymś szczelnie. Następnie odpal rano auto z tak zatkanym wężykiem, jeśli auto odpali OK to będzie wina reduktora a jeśli dalej będzie problem, to wina wtryskiwaczy gazowych.
Ostatnio zmieniony przez plecho1 08-07-2014, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Iwan 
Nowy Forumowicz

Auto: CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 29
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-07-2014, 09:50   

Instalacja to DT Gas. Sekwencja.
Nie tak dawno go kupiłem więc nie wiem ile przejechał na gazie. Jesli papiery nie kłamią to około 50 tys km.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-07-2014, 09:54   

Sterownik DT Gas nie wróży zbyt dobrze. Zrób fotkę komory silnika to zobaczymy jak to jest zamontowane i co tam dokładnie siedzi bo jak już napisałem, DT Gas to tylko sterownik.
 
 
Iwan 
Nowy Forumowicz

Auto: CA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 29
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-07-2014, 10:06   

Widzę że jesteś ze Świdnika.
Może moglibyśmy się jakoś ustawić i obgadać ten temat
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-07-2014, 10:18   

Spoko, dziś już nie będę miał czasu bo wyjeżdżam ale być może jutro lub w następne dni do końca tygodnia po 18. Jeszcze porozmawiam z żoną czy czegoś nie planuje to dam dokładnie znać.

[ Dodano: 09-07-2014, 09:31 ]
Wysłałem Ci wiadomość na pw.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.