Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Alternator - problem
Autor Wiadomość
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 05-07-2014, 10:15   [E33A 2.0] Alternator - problem

Witajcie koledzy mitsumaniaki.

Mam problem ze swoim alternatorem. Może zacznę od początku co jest z nim nie tak. Jakieś 3 tygodnie temu gdy odpaliłem silnik coś dziwnie szumiało. Dnia następnego chcąc otworzyć samochód centralny nie zadziałał, myślę co jest nie tak. Okazało się że aku padł i miał z 1,5 V a do alternatora nie dało się dotknąć (można było na nim jajka smażyć). Oddałem alternator do speca wymienił mi diody bo się spaliły. Wszystko było ładnie pięknie, z tydzień temu z niewiadomo jakiego powodu łożyska poszły spać. Zostały wymienione u tego samego speca co diody. Również chodził ale całe dwa dni bo wczoraj przed moim urlopowym wyjazdem odmówił posłuszeństwa. I dziwne było to że ruszyłem z parkingu wszystko było dobrze na stacje podjechałem jeszcze w jedno miejsce i znowu alternator padł i nie ładuje.
Jeśli wiecie co to może być to prosił bym o pomoc. Dodam że bezpiecznik w skrzynce jest dobry a szczotki były wymieniane w zeszłym roku.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2014, 08:42   

Podejrzewam wybiórcze podejście elektromechanika, wymieniał to co ewidentnie było uszkodzone nie robiąc kompleksowego przeglądu. Zanim jednak ponownie wyrwiesz alternator upewnij się, że wszystkie połaczenia masowe i pradowe są w dobrym stanie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2014, 21:43   

Witam ponownie.

Alternator jest już nowy kompletnie. Po odpaleniu i przejechaniu dosłownie 200 metrów alternator jest gorący jak patelnia. Połączenia masowe są w porządku.
Nadal jestem w kropce i nie wiem co jest tego przyczyną. Alternator ładuje 14,4 ale grzeje się niemiłosiernie. Akumulator również jest nowy.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-07-2014, 23:18   

Trzeba sprawdzić/zmierzyć czy coś w sieci nie robi zwarcia albo obciąza nadmiernie alternator.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-07-2014, 10:10   

Mam do prośbę.
Czy możecie mi powiedzieć jakie temperatury mają wasze alternatory?
Może ja się po prostu za bardzo przejmuję (bo nigdy na to nie zwracałem uwagi).
Mój ma podczas jazdy w trasie w granicach 70-80 st.C natomiast w jeździe miejskiej (światła, korki) dochodzi do 120 st.C.

[ Dodano: 10-11-2014, 21:47 ]
A czy może być taka przypadłość że alternator się nadmiernie nagrzewa przez silnik ( może w silniku się układ chłodzenia gdzieś zapowietrzył) bo jak się otworzy maskę to bucha takie ciepło że to masakra a o pokrywę zaworów to można sobie nieźle rękę "oparzyć", ewentualnie czy może być to coś związane z głowicą (może dlatego pokrywa zaworów się tak grzeje i z nią przegrzewa silnik) może któryś zawór wydechowy nie trzyma.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.