Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Prob;em ze wskazówka paliwa i bakiem
Autor Wiadomość
Kristover086 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 36
Skąd: Ruda Śląska
  Wysłany: 01-08-2014, 22:40   [CJ1A 1.3] Prob;em ze wskazówka paliwa i bakiem

Witam wszystkich użytkowników, więc mój problem polega na tym że jak są upalne dni czuć opary paliwa w środku,po drugie pod samochodem na baku są plamy czarne ala bitex lecz diagnosta stwierdził ze to wyciek paliwa, lecz nie jestem pewny na 100% choć trosze tam czuć benzyną a jest to z tyłu od strony pasażera,a po 3 jak jest z tą wskazówką paliwa jakoś za szybko mi opada też tak macie,jak jest full bak to jakoś trzyma,potem zaczyna opadać w oczach pozdrawiam i dziękuje za pomoc :)
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-08-2014, 00:05   

A co tutaj można Ci pomóc ? Przez net niczego nie idzie ani powąchać, ani zobaczyć ;)
Trzeba wjechać na kanał, i dokładnie sprawdzić bak. Ale z objawów, które opisujesz faktycznie wygląda, że niestety jest gdzieś jakaś nieszczelność.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Kristover086 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 36
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 02-08-2014, 00:56   

ok rozumiem, czyli z tą wskazówką to jest tak ze pokazuje w miarę rzeczywistą ilośc paliwa w baku,nie powinna opadać w szybkim tempie,tylko jest taki problem że jak leci faktycznie z baku to lipa bo nie ma nigdzie baku obdzwoniłem całą Polskę, i lipa,jedynie szroty ale to też takie w ciemno.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 02-08-2014, 01:44   

Zawsze masz :
- Szroty
- Allegro
- ASO Mitsubishi - najbliższe w Katowicach i chyba w Gliwicach. Ale jak masz słabe serce to lepiej nawet nie dzwoń, bo ceny mogą przyprawić o zawał ;)
Ale zacznij od wizyty u jakiegoś najlepiej zaprzyjaźnionego mechanika. A jak nie masz u siebie, to pisz na PW - możemy się na poniedziałek umówić i podjechać do mojego mechanika. W Katowicach, ale jest dobry dojazd, bo średnicówką.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 02-08-2014, 05:43   

jesli jest w colcie taka mozliwosc to czy probowales dostac sie pod tylna kanape do pompy? moze tam jest nieszczelnosc jakis wezyk moze cieknie czy cos.
_________________

 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-08-2014, 10:42   

Niestety w colcie nie ma możliwości dostać się do pompy paliwa podnosząc kanapę. Musisz dokładnie obadać z każdej strony gdzie ewentualnie może być jakaś nieszczelność. . Jakby co to posiadam wszystkie części do coltów CJ. :)
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 02-08-2014, 19:07   

bez sensu jest takie rozwiazanie ze trzeba wyciagac bak zeby do pompy sie dostac, moze to byc jakas pierdolka a tu szukaj kanalu i wywalaj caly bak aby zlikwidowac potencjalny wyciek...
_________________

 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 02-08-2014, 19:23   

Od strony pasażera z tylu idą rurki paliwowe.Zmurszałe gumowe wężyki na połączeniu pompka- przewody mogą być przyczyna wycieku.
_________________
161261
 
 
Kristover086 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 36
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 02-08-2014, 21:25   

ok więc jak się dostać do tych wężyków,czy lecą one w listwie czy jak,a z tym wskaźnikiem rozumiem ze wam pokazuje precyzyjnie od kreski do kreski tak ? Więc w kolcie są cztery grube kreski i potem czerwona krecha czyli rezerwa, to ja miałem zalane na drugiej grubej kresce zrobiłem 240 km i wskazówka zeszła tak przed czwartą grubą kreskę, no nie wiem jak dla mnie to coś nie tak,a w sobotę i tak będę miał robione podłużnice bo masakra to i tak będą pewnie mi bak ściągać to się okaże jak coś będę pisał o części.
_________________

 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-08-2014, 22:18   

wskazaniem poziomu paliwa to się nie przejmuj bo za pływakami nie trafisz w coltach. one pokazują jak chcą. mi czasami zjeżdza wskazówka ze 3mm poniżej czerwonej kreski pomimo że w baku jest 10litrów wachy. :)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-08-2014, 05:54   

ludinho1 napisał/a:
bo za pływakami nie trafisz w coltach. one pokazują jak chcą.

Wystarczy jeździć płynnie i pokazują prawidłowo :wink: .
W baku są przegrody przelewowe, więc "tafla" paliwa nie jest jednolita.

Z obserwacji w wielu Coltach - wskaźnik działa podobnie - o ile nie identycznie.
Po zatankowaniu pod korek wskazówka długo stoi nie ruszając się - potem pomału schodzi ćwiartka.
Potem jest przyspieszenie i kolejna ćwiartaka spada w oczach, by zatrzymać się ma połowie, ale tylko na chwilę, bo potem znów nabiera tempa i spada dalej, aż do "rezerwy", która zapala się w celu ostrzegawczym (gdy w baku jest grubo ponad 10litrów) i gaśnie "na dłużej"(wskazówka już prawie na zerze).
Potem zaczyna się tlić, potem zapala się na stałe gasnąc już tylko przy hamowaniu (w tym momencie już zaczyna przerywać na szybkich lewych - wspomniane przegrody), a gdy zacznie się palic ciągle to mamy jeszcze około 50km (+-15km) :wink:
 
 
Kristover086 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 36
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 04-08-2014, 07:55   

:) rozumiem lecz płynnie jeździć to znaczy jak? znaczy się z moich obserwacji gdy jeździ sie agresywnie lub nawet płynnie przyspieszając to paliwo leci w oczach,a jak jeździ się jak emeryt zmieniając jak najwyżej biegi to jest ok,rozumiem ze colt ma silnik r4 wolnossący przynajmniej ten mój 1.3i 75km.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.