Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:59
[I 2.0T] Outlander technicznie
Autor Wiadomość
irzo 
Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-06-2014, 22:40   [I 2.0T] Outlander technicznie

Witam,
1. Poziom oleju silnikowego
mam pytanie odnośnie poziomu oleju w silniku. W instrukcji jest napisane, żeby sprawdzać poziom oleju w silniku przy ciepłym silniku. We wszystkich autach sprawdzałem przy zimnym... Jeżeli sprawdzać poziom na ciepłym silniku, to zaraz po jeździe, czy w jaki sposób to sprawdzać?!
Na zimnym silniku, poziom oleju jest poniżej oznaczeń minimalnego na bagnecie, świeżo po wymianie oleju. Niepokoi mnie ten fakt.
2. Wymiana hamulców
Chciałem wymienić tarcze na większe. Ogólnie chcę poprawić hamulce. Moje pytanie brzmi następująco: czy można kupić po prostu większe tarcze, czy będą problemy z układem np. ABS? Mam standartowe koła 215/55R17 - z oględzin wynika, że zmieszczą się większe, jakie są Wasze opinie? Znalazłem Klocki hamulcowe EBC Red przednie EVO 1/2/3, Outlander Turbo - czy macie jakieś inne propozycje/doświadczenia?

Odnośnie danych technicznych różniących Outlandera Turbo od Evo VIII znalazłem następujące rzeczy (:

OUTLANDER TURBO vs EVO guide

SILNIK
Ten sam silnik co w EVO VIII 2.0 turbo, downgraded to 202KM (dlatego go kupiłem). Mniejszy intercooler na górze silnika z "kurołapem".
Inne kolektory, inna turbina, inne wałki, przepustnica elektroniczna, a nie manualna... Generalnie ten sam blok, korby, tłoki i głowica.

NAPĘDY
Zupełnie co innego. Tylny dyfer jest otwarty, nie ma ACD.

HAMULCE
?

ZAWIESZENIE I UKŁAD JEZDNY
Ma ten sam rozstaw śrub (114,3 x 5) i na milimetry mieszczą się na niego EVOskie ENKEI-e.

PODZESPOŁY
Kierownica MOMO - trzeba spawać...
Felgi ENKEI - plug and play na milimetry (7'' szerokości - 2 centrymetry szersze od seryjnych w obie strony).


W dalszej perspektywie chciałem zmienić układ dolotowy, wymienić intercooler na większy i przenieść go na przód :) link
_________________
[Lancer 1.8 CVT], [Outlander Turbo 06]
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 25-06-2014, 11:52   

Ja mam model bez turbo i nie zauważam dużej różnicy w poziomie oleju na ciepło i na zimno. Spodziewałbym się że zaraz po zgaszeniu silnika poziom może być jeszcze niższy bo olej trochę spływa do miski.

Co do hamulcy to na forum jeden kolega rozpisywał się o upgradzie tarczy i zacisków i podawał konkrety na co wymienił.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.