Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Cieknące paliwo z pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
Premieros 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 106
Skąd: Bełchatów
  Wysłany: 15-07-2014, 15:25   [Cari 1.9TD] Cieknące paliwo z pompy wtryskowej

Witam.

Mam mały problem albo i duży z cieknącą ropą z pompy wtryskowej. Wyciek pojawił się w okolicach mocowań dolnych przewodów przelewowych ( tych miedzianych ). Paliwo ścieka sobie po obudowie do najniżej położonej na niej części i kapie. Przypuszczałem ze będą to za słabo lub źle przykręcone przewody bo jakiś czas temu musiałem je ściągnąć do łatwiejszej wymiany świec ale trochę dziś pogrzebałem i wykluczyłem tą ewentualność. Ciężko jest określić dokładne miejsce wycieku... Ma ktoś jakiś pomysł??

Niżej zdjęcie w którym pokazany jest miejsce w którym pojawia się paliwo - tlę mogę powiedzieć ze "gdzieś tam"
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-07-2014, 19:39   

Normalnie odpala :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Premieros 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 106
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 16-07-2014, 13:51   

Normalnie. Jeżeli chodzi o odpalanie to po podgrzaniu świec jest na "dotyk".

Myślałem może jeszcze o tym ze ta śruba do której się dokręca przewód przelewowy się jakoś poluzowała i trzeba ją dokręcić ale jakoś ciężkie tam jest dojście i moje klucze nasadowe nie wchodzą przez obudowę...
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-07-2014, 14:48   

Od przedniej części pompy jest zawór kata wtrysku pod nim jest oring może tam się sączy
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Premieros 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 106
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 16-07-2014, 14:52   

hmm tak patrzę w którym miejscu jest ten zawór na schemacie i nie pasuje mi miejsce w którym pojawia się paliwo, tak na logikę leciało bym gdzies w miejsce tego zaworu doładowania wtrysku a nie w kierunku przewodów przelewowych, chyba ze zamknięte jest w obudowie i nie ma ujścia w dół tylko na bok....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.