Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] jak jest zimny to gaśnie
Autor Wiadomość
karol2409
[Usunięty]

  Wysłany: 05-02-2007, 22:21   [C62A 1.5] jak jest zimny to gaśnie

Witam, mam problem z moim lancerkiem (silnik 4g15 8v) gdy jest zimny po zapaleniu wkręca się na 1500 obr. po czym gaśnie. Po rozgrzaniu wszystko jest prawie dobrze tylko po wciśnięciu gwałtownie pedału gazu nie wchodzi dobrze w obroty.Lancer jest zagazowany i na lpg tego nie ma pali z pierwszego jak jest zimny i normalnie się wkręca w obroty.Dodam ,żę silnik i instalacja elektr. byla przekładana z innego auta a tam było ok.Możę ten przekaźnik pod radiem ma coś wspólnego bo tylko jego nie zmieniałem.ECU 100% sprawne,przewody wn i świece nowe.Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez akbi 14-06-2007, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 06-02-2007, 00:31   

Sprawdź szczelność dolotu (wszystkie wężyki, podciśnienia itd).
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 06-02-2007, 07:54   

mialem podobny problem w takim autku. Klapa antywybuchowa- taka opaska gumowa szerokosci kilkunastu mm była przerwana. Doraznie zakleilem ja zwykla izolacja i problemu nie bylo. Pozniej wymienilem gume za 15zl.
 
 
 
karol2409
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2007, 22:30   

kamilek napisał/a:
Sprawdź szczelność dolotu (wszystkie wężyki, podciśnienia itd).
Dolot jest ok. sprawdzałem 2 raazy podciśnienia też (mam dwa Lancerki i przelożyłem juz prawie wszystko ,bo drugi jest w 100% sprawny)już nie wim co może być.Dopowiem że od razu po przekładce silnika było w porządku dopiero jak podłączyłem lpg zaczęło się pie... .Myślałem ,żę to przez gaz ale go odłączyłem i nie pomogło.Już nie wiem co jest tym bardziej ,że silnik ma przejechane 100000km. i w innej budzie śmigał.

[ Dodano: 06-02-2007, 22:34 ]
pierafal napisał/a:
mialem podobny problem w takim autku. Klapa antywybuchowa- taka opaska gumowa szerokosci kilkunastu mm była przerwana.
Klapka anty.. napewno nie bo jej nie mam ( jeszcze nigdy mi nie strzelił a mam ich 2 zagazowanych, dzięki za rade ale to chyba nie to.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.