 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
SWAP 6G72TT do C5A |
Autor |
Wiadomość |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 20-04-2014, 22:20 SWAP 6G72TT do C5A
|
|
|
Cześć. Zmieniłem nazwę starego tematu by nie zakładać nowego.
Po krótce. Mam Colta C5A z 4G63T 6bolt FWD. Zapragnęło mi się coś bardziej pomodzić i wpakować 6G72TT z 3000GT po 94roku z napędami Getrag-a. Chętnie usłyszę wasze sugestie, wszelkie za i przeciw. Co do rozłożenia masy pojazdu. 4G63T jest lżejszy od 6G72TT o ok 50kg. Różnicę tą zniwelować chcę masą napędów na tylną oś, akumulatorem i sportowym bakiem w bagażniku. Oczywiście nie chcę zbierać gratów tylko kupić całe auto i przeszczepiać poszczególne części Skąd pomysł na ten motor. Przy obecnej masie auta tj.1030kg, napędzie FWD i niemal 250KM i 342NM auto po prostu jest za lekkie do tej mocy i tego rodzaju napędu. W suche dni jeszcze jakoś idzie przyspieszyć, ale gdy jest mokro trakcja pojawia się dopiero przy ok 140km/h. Chcę by auto przytyło ok 100kg i dostało napęd 4WD. Jeśli się uda chciał bym też przeszczepić zawieszenie z systemem ECS. Wyeliminować AWS. No i ogólnie chcę zbudować coś czego jeszcze nie ma |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
Ostatnio zmieniony przez Jagos 03-05-2014, 11:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 21-04-2014, 21:46
|
|
|
Podaj model ECU... |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 03-05-2014, 11:19
|
|
|
mozna usunąć tę i madziaka wpis bo tyczył czego innego. |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 03-05-2014, 13:33
|
|
|
Bez sensu. Przed edycją pierwszego postu zapytanie dotyczyło ECU. Wprowadzasz zamęt a rozpoczęcie nowego tematu nic nie kosztuje. |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 03-05-2014, 17:18
|
|
|
Z ECU poradzilem sobie dobrze a nie chcialem wlasnie robic zametu z duza iloscia tematow na podobny temat :-] |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
|
|