Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
14-10-2007, 00:49
4G15 na co zmiana?
Autor Wiadomość
bb
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2007, 20:31   4G15 na co zmiana?

Jako ze moj silnik ma juz znaczny przebieg tak sie zastanawiam powoli (co by potem nie bylo na szybko) na co najprosciej bedzie zmienic? Jest 4G15 8V, chodzi mi zeby mocowania, ecu, elektryka podeszla bez wiekszego kombinowania. Nie wiem co oprocz 4G15 12v bylo mocniejszego co by podeszlo bez zadnego kombinowania? W c5x gti jest wszystko tak samo?
Jakies propozycje?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-01-2007, 22:40   

Prosto zmienisz na 4g15 12v.... i to też umiarkowanie - ale trochę kombinacji z elektryką i będzie OK.

Zmiana na rodzinę 4g6x wymaga zmiany skrzyni, półosi, wiązki silnikowej i mocowań (na mocowania od C5/C6 GTi)

Zmiana na rodziną 4g9 - mało sensowne - zakres prac większy (mocowania custom) niż 4g6 i mniejszy potencjał....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
bb
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2007, 22:56   

Czyli taki plug&play to bedzie tylko taki sam jak mam tak? A ten 12v to co dokladnie do zmiany?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-01-2007, 23:14   

Na pewno zapłon (12v ma aparat na przedłużeniu wałka rozrządu).
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 23:49   

na 100% ECU, wg mnie gra nie warta świeczki, zrób kapitalny remoncik i na kilka latek spokój, a jak zmienisz silnik to nie wiadomo co trafisz. A i koszt dużo mniejszy przy remoncie.
 
 
bb
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 13:42   

Mam okazje na silniczek, taki jak moj 4g15 8v tyle ze na gazniku. Teraz pytanie czy one sie niczym nie roznia? Wymieniam kolektor, zakladam ten z wtryskiem z mojego i ma dzialac? Gdzie na allegro wyczytalem ze ponoc roznia sie glowica, jak to jest z tym?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-02-2007, 14:29   

bb napisał/a:
Mam okazje na silniczek, taki jak moj 4g15 8v tyle ze na gazniku. Teraz pytanie czy one sie niczym nie roznia? Wymieniam kolektor, zakladam ten z wtryskiem z mojego i ma dzialac?


Głowica na pewno ma taką różnicę, że trzeba zaślepić dziurę po mechanicznej pompie paliwa (kawałek blachy, 2 dziury, uszczelka). Czy jakieś inne nie wiem.
4G15 8V na gaźniku to albo jakiś staruszek z poprzedniego modelu Colt'a albo z hyundai'a pony/lantra itp.
 
 
bb
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 16:58   

josie napisał/a:
4G15 8V na gaźniku to albo jakiś staruszek z poprzedniego modelu Colt'a albo z hyundai'a pony/lantra itp.

Gosc ktory to sprzedaje twierdzi ze jest z 88 roku, ponoc ma 87tys, jak dla mnie podejzanie maly ten przebieg, silnik podobno wyglada ok, delikatnie spocony, nic wiecej o nim nie wiem, ogladal go ojciec bo ja pracuje na popoldnia.
To ze trzeba dziure zaslepic to wiem, nie wiem czy cos jeszcze.
Chyba jednak trzeba bedzie zrobic remont zeby nei zalowac potem.. Tylko ze to potrwa a mi samochod potrzebny do pracy :/
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-02-2007, 17:11   

bb napisał/a:
Chyba jednak trzeba bedzie zrobic remont zeby nei zalowac potem..


Nieopłacalne w takich starych silnikach - lepiej znaleźć taki jeszcze w aucie i przejechać się, zmierzyć kompresję...
Remont na dobrych częściach wyniesie sporo więcej niż silnik z wiarygodnego źródła.
 
 
bb
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 19:01   

josie napisał/a:
Nieopłacalne w takich starych silnikach

Czyli nie robic kapitalki swojemu tylko dalej szukac? Czy mowisz o remoncie tego gaznikowego?
W sumie silnik trafic, loteria..
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-02-2007, 19:35   

A co nie tak z Twoim silnikiem?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-02-2007, 19:56   

spocony silnik z przebiegiem 87 tkm??? to ja powiem, ze normalnie traktowany silnik Mitsu do przebiegu 200 tkm sie nie poci i nie cieknie - czasem może i więcej zrobić bez najmniejszego pocenia
 
 
bb
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2007, 20:00   

josie napisał/a:
A co nie tak z Twoim silnikiem?

Co nie tak? Ogolnie nei narzekam ale olej bierze, ostatnio wlalem okolo 1,5l/800-1000km tak sie powoli rozgladam poki mam fundusze cos z tym zrobic. Tak poza tym braniem oleju to nie narzekam, rowno chodzi, pali bezproblemu, nic sie nie dzieje, chyba nie kopci.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.