| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [E32A 1.8] Przekaźnik pompy paliwa |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | lukas12125   Forumowicz
 Szczytek
 
 Auto: Galant '90 1.8 90kw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Paź 2013
 Posty: 31
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-09-2014, 23:37   [E32A 1.8] Przekaźnik pompy paliwa |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, mam problem z moim Galantem, chciałem go odpalić lecz rozrusznik kręci, a tylko przekaźnik cyka, rozebrałem go i jedna cewka załącza przez elektromagnes druga zaś albo lata jak szalona albo cały czas załączona, lecz nadal nie odpala, miałem tak raz ale na drugi dzień odpalił i jeździłem tak z miesiąc, i teraz zdechł na amen, czasami łapnie trochę ale tylko jakby opary. Mam pytanie i wątpliwości czy to nie oby pompa, lecz jak załączony jest to słychać jak chodzi pompka. 
 Numery przekaźnika:
 E8T06975
 0515
 
 
 Jeśli ktoś by miał namiary na taki typ, ponieważ są na necie o takim numerze ale te dolne cyfry (0515) Są większe.
 
 Dzięki za pomoc
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | KsiadzRobak   Forumowicz
 
 Auto: Lancer
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Wrz 2014
 Posty: 1029
 Skąd: ecki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-09-2014, 21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | A czy komputer wtrysku był sprawdzony? - w tym modelu wylewały kondensatory w środku i powodowały uszkodzenia ścieżek a potem także niektórych elementów komputera. I objaw jak powyżej. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukas12125   Forumowicz
 Szczytek
 
 Auto: Galant '90 1.8 90kw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Paź 2013
 Posty: 31
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-09-2014, 11:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | A czy powiedziałbyś gdzie ten komputer się znajduje? 
 
 Wyjąłem główny komputer, w środku nie ciekawie, zawiozę do specjalisty byc może coś z nim.
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | KsiadzRobak   Forumowicz
 
 Auto: Lancer
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 04 Wrz 2014
 Posty: 1029
 Skąd: ecki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-09-2014, 20:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | oczywiście - prawy przedni słupek otwórz schowek przed pasażerem (najlepiej go wyjmij) i spójrz mocno w prawo, będzie taka pucha:
 
   
 jeśli jeszcze nie zaglądałeś, to może być dobry trop
 kiedyś je naprawialiśmy w serwisie - jeśli nie padł procesor
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukas12125   Forumowicz
 Szczytek
 
 Auto: Galant '90 1.8 90kw
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Paź 2013
 Posty: 31
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-09-2014, 22:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1262822.html 
 
 
 
 Dokładnie takie same przyczyny jak napisane wyzej w poście. Śmieszne jest to że za którymś razem jak próbuję odpalić to wskazówka pokazuje na 1000 obr,  i tak zostaje, próbuje dopuścić do komputera że jest odpalony lecz nie działa. Jutro wiozę komputer do elektromechanika. Dzięki chłopaki
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |