2.2 did (156KM) Cieknie spod korka spustowego oleju. |
Autor |
Wiadomość |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 24-08-2015, 23:16 2.2 did (156KM) Cieknie spod korka spustowego oleju.
|
|
|
Mam taki problem, iż cieknie spod korka spustowego oleju. Wymieniłem uszczelkę miedzianą na nową i dalej to samo.
Co może być przyczyną?
Za słabo, za mocno dokręcam?
Silnik PSA. |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 25-08-2015, 14:56
|
|
|
Jeżeli jesteś pewny że to z korka to najprawdopodobniej masz ubytek w powierzchni przylegającej do podkładki. Na śrubie lub gnieździe miski.
Spróbuj tego : podkładka metalowo gumowa
kupisz w sklepie rolniczym
 |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 25-08-2015, 22:35
|
|
|
Oryginalna jest cała miedziana 10x20mm.
Tego typu jak na zdjęciu próbowałem, lecz nie zdało to egzaminu, bo nie znalazłem we właściwym wymiarze. Miałem taką 14x20. |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 25-08-2015, 23:42
|
|
|
Podgrzej podkladke miedzianą dość mocno na ogniu i przykręć. Dobrze byloby znać moment siły potrzebny do dokręcenia. Sprawdź powierzchnie styku między śrubą a misą. |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2015, 09:06
|
|
|
Jeżeli miska cieknie mimo założenia nowej podkładki powody mogą być różne, ale najbardziej popularne to:
1. Pęknięcie gwintu
2. Przeciągnięty gwint - dokręcanie na siłę pod tytułem im mocniej tym lepiej ma tradycję w narodzie
3. Niedokręcenie odpowiednim momentem śruby spustowej
4. Pęknięta miska olejowa w okolicach spustu
Nie ma wyjścia - albo czekasz do wymiany oleju (jak wyciek jest mały) albo spuszczasz olej i szukasz przyczyny |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 29-08-2015, 13:23
|
|
|
Zakupiłem 2 rodzaje uszczelek. Pierwsza typu jak na powyższym foto, drugą niedzianą ulegającą zgniataniu przy dokręcaniu. W wolnej chwili będę próbował. Plus drugo raz 100 na olej. |
|
|
|
 |
|