Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
eclipse sprzeglo
Autor Wiadomość
marcin9051 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2014, 10:53   eclipse sprzeglo

witam mianowicie mam problem po wymianie sprzegla nie wchodza biegi na odpalonym siniku ale gdy dalem podkladki pod ten precik wysprzeglika to chodzily czy mozliwe ze wina siedz w pompie a sprzeglo zostalo zamontwane poprawnie mozliwe ze moze byc kolo zamachowe do wymiany bo juz mi sily opadaja
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 06-06-2014, 15:13   

marcin9051 napisał/a:
nie wchodza biegi na odpalonym siniku ale gdy dalem podkladki pod ten precik wysprzeglika to chodzily

Dobrze odpowietrzone :?: za mało sie wysuwa trzpień wysprzęglika i tu jest całe zło

[ Dodano: 06-06-2014, 15:14 ]
marcin9051 napisał/a:
mozliwe ze moze byc kolo zamachowe do wymiany bo juz mi sily opadaja

Co ma wspólnego koło zamachowe :shock: NIE
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
marcin9051 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2014, 21:07   

nowa pompka sprzęgła odpowietrzony a dalej nie wysprzegla go bez podkładki ;/
możliwe ze wysprzeglik ? tylko on zadnego wycieku nie ma
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-06-2014, 06:49   

Przypadkiem nie masz czpienia z regulacja :?: jak miałem lancera to miał i mogłem sobie regulować w Twoim przypadku zastosuj dłuższy trzpień i po sprawie będzie :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
marcin9051 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-06-2014, 15:06   

a gdzie ta regulacja jest ? po wymianie pompy dalej to samo jest ;/ mozliwe ze ten tłoczek co jest w wysprzegliku mogł sie lekko wytrzec tam gdzuie ten precik jest ? na poniedziałek mam zamowiony nowy wysprzeglik to zobacze mam nadzieje ze to bedzie to bo juz szału dostaje;/

[ Dodano: 07-06-2014, 15:06 ]
aaaaaaaaa czpien czyli precik
? to nie ma zadnej regulacji
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-06-2014, 09:04   

marcin9051, problem leży zupełnie gdzie indziej i często pojawia się w Eclipse.
Często ulega wyrobieniu widelec i kulka na której się opiera. Wygląda to tak:
http://www.roadraceengine...k_pivotball.jpg
Jedną z opcji, oprócz wymiany elementów na nowe jest założenie odpowiednio grubej podkładki pod kulkę.
http://img514.imageshack....75606728dz2.jpg
Na rysunku podpisana 1/16" washer
_________________
 
 
marcin9051 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-06-2014, 11:32   

a jakby dac cos pod wysprzeglik to tez w sume moze byc git ?nic se nie stanie?
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-06-2014, 12:22   

Ten pręcik od pompki sprzęgła ma regulację. Luzujesz nakrętkę kontrującą i kręcąc samym pręcikiem regulujesz moment, w którym "bierze" sprzęgło. Im bardziej wkręcasz ten pręcik tym mocniej wysprzęgla-jakbyś mocniej wciskał sprzęgło. Wkręć kilka obrotów i testuj. Na koniec zablokuj nakrętką kontrującą. Może ktoś go za bardzo wkręcił i tyle.
 
 
 
marcin9051 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-06-2014, 23:25   

nowy wysprzeglik i jest już ok :D tylko mam jeszcze pytanie jaka jest przczyna rozwalania się tarczy sprzęgła dokładniej pekaja nity na tarczy i sprężyny ? i to po przejechaniu 50 km

[ Dodano: 09-06-2014, 23:27 ]
kapletne sprzęgło jak cos firmy nkk a teraz mam lukas mam nadziej ze te będzie lepsze bo i cena dużo wieksza i widać ze solidna zamiast 6 małych sprężyn to 4 kakretne większe nity i 4 a nie 3
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-06-2014, 08:23   

Sprzęgło NKK wygląda jakby było z papieru, może poprostu trafiłeś na bubla. LUK wygląda o niebo solidniej faktycznie i miejmy nadzieję, że posłuży już bezproblemowo. Na przyszłość polecam jednak Exedy-klasa sama w sobie. Miałem u siebie NKK, Exedy i LUK-a, więc mam porównanie.
 
 
 
marcin9051 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-06-2014, 22:29   

a nkk ile czasu ci wytrzymała bo mi raz miesiąc potem a 2 nkk kilka km jakies 50 a teraz luk :D oby było dobrze może jakas wade miały te nkk jak to w inter carsh kiedyś 1 czesc wymieniałem 3 razy maja syf jak cholera ;/ inwalidy które tam obsługują albo dadza nie ta czesc zamieniana czy cos a potem człowiek głowkuje co to jest ;/

[ Dodano: 10-06-2014, 23:15 ]
a jeszcze jedno pytanie jak odpale na zimnym silniku to pierwsze ruszenie jest lekkie szarpniecie ale tylko raz później już nie i tak za każdym razem gdy odpale go na zimnym czy to jest wina nie do końca wyregulowanego sprzęgła ? (regulacja tego pod pedałem z ta sruba katrujaca?)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-06-2014, 09:05   

marcin9051 napisał/a:
(regulacja tego pod pedałem z ta sruba katrujaca?)

Tylko nie przesadz za dużo jak wkręcisz to nie będzie pobierać płynu z zbiorniczka( za dużo będzie wsunięty tłoczek )
marcin9051 napisał/a:
jak odpale na zimnym silniku to pierwsze ruszenie jest lekkie szarpniecie ale tylko raz później już nie i tak za każdym razem gdy odpale go na zimnym czy to jest wina nie do końca wyregulowanego sprzęgła ?

Na wstecznym też tak jest :?: może przegub daje o sobie znać :!:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
marcin9051 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-06-2014, 14:58   

już nie szarpie a na wstecznym tez chyba wcześniej pooszarpywało ale chba tylko 1 teraz chodzi już wszystko ok mam nadzieje :P

[ Dodano: 29-06-2014, 22:41 ]
jednak dziś ruszając znowu szarpniecie było
na wstecznym popuszczałem sprzęgło i szarpnoł tak dość mocno ale to jest dziwne bo szarpie jak już to tylko jak jest zimny i postoi troszkę ale tylko 1 potem wsztsko chodzi normalnie ;/

[ Dodano: 10-07-2014, 18:45 ]
Jednak wczoraj sprzęgło znowu się rozleciało

jaka może być przyczyna na pewno nie wina sprzęgła bo to już 4 tarcza rozwalana w ciągu 5 tygodni ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.