Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Blokada KOS, nie działa nawet kluczyk awaryjny,
Autor Wiadomość
pb76 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID MY2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 02-12-2013, 11:08   [II 2.0 DID] Blokada KOS, nie działa nawet kluczyk awaryjny,

Witam, prośba o pomoc.
Dzisiaj z rana chciałem otworzyć autko i zupełna martwica. Pierwsze co, wziąłem drugi kluczyk i to samo. Również wymiana baterii nie pomogła. Myślałem więc, że to akumulator, ale najgorsze to to, że do auta nie ma jak się dostać aby otworzyć maskę, itd. Nie działa nawet kluczyk awaryjny, po włożeniu do zamka można kręcić prawo i lewo i nic, drzwi zablokowane i w żaden sposób nie dają się otworzyć.
Czy spotkał się ktoś z takim problemem, czy kluczyk awaryjny działa na zasadzie czysto mechanicznym czy potrzebny jest jakiś impuls elektryczny. Telefon do ASO, odpowiedź, że trzeba odstawić auto na lawecie, tylko jak się do niego dostać ?
Proszę o pomoc.
Paweł
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-12-2013, 12:56   

KLuczyk awaryjny jest mechaniczny. Próbowałeś od pasażera?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pb76 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID MY2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 02-12-2013, 12:59   

Ale od strony pasażera nie ma opcji wsadzenia kluczyka awaryjnego.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-12-2013, 13:53   

wezwij kogoś od otwierania zamków bo to chyba aku padł
_________________

 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 02-12-2013, 15:38   

Awaryjny jest mechaniczny, wiec nawet bez akumulatora masz otworzyć jedne drzwi, centralny siłą rzeczy nie zadzuiała jeśli padł akumulator ale drzwi mają się otworzyć !
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
wookiee 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2008 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-12-2013, 22:45   

Ja miałem identyczną sytuacje. I miałem identyczny tok postępowania :P najpierw bateria potem sprawdziłem aku. Otworzyłem drzwi kluczykiem i dało rade radio włączyć światła ale nic poza tym. Zapasowy kluczyk również nie działał. Więc laweta podjechałem do ASO i tam najpierw facet nie do końca wysłuchał i stwierdził że aku, ale po dłuższym czasie okazało się że padł mi główny kluczyk a zapasowy się rozkodował. Musieli zakodować na nowo zapas, już nie pamiętam ale chyba coś koło 200 zł. i zaproponowali dorobienie nowego za ok. 1200 zł, ale na razie ryzykuje i mam jeden działający.

Także zapewne masz to samo co u mnie :) z ciekawości napisz jak się skończyło
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 03-12-2013, 07:54   

wookiee napisał/a:
Musieli zakodować na nowo zapas, już nie pamiętam ale chyba coś koło 200 zł
- to się nazywa jakość oryginalny kluczyk się rozkodował poprosimy 200 zł za kodowanie w końcu to nie nasz wina tylko Pana jako klienta :)

o lawecie i czasie nawet nie wspominam
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
pb76 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID MY2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 03-12-2013, 16:52   

Skończyło się na wezwaniu speców od otwierania zamków.
Pół minuty roboty i 250 zł mniej w kieszeni.
 
 
Matt 
Nowy Forumowicz
MeM

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Spain
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: EU
Wysłany: 29-01-2014, 22:49   kluczyki nie otwieraja zdalnie,manualnie nie dziala

Cytat:

Dzisiaj z rana chciałem otworzyć autko i zupełna martwica. Pierwsze co, wziąłem drugi kluczyk i to samo. Również wymiana baterii nie pomogła. Myślałem więc, że to akumulator, ale najgorsze to to, że do auta nie ma jak się dostać aby otworzyć maskę, itd. Nie działa nawet kluczyk awaryjny, po włożeniu do zamka można kręcić prawo i lewo i nic, drzwi zablokowane i w żaden sposób nie dają się otworzyć.
Czy spotkał się ktoś z takim problemem, czy kluczyk awaryjny działa na zasadzie czysto mechanicznym czy potrzebny jest jakiś impuls elektryczny.


Mam to samo,
Wczoraj zaparkowalem auto, ale wrocilem sie po cos i juz auta nie otworzylem. Taka sama sytuacja, drugi kluczyk nie dzialal, manulne otwieranie nic nie dalo, krece zamkniem w obie strony i nic, zmiana baterii-nie pomogla, zostawilem na noc.
Rano wychodzac na autobus mysle sprobuje jeszcze raz. Centralny sie otworzyl, ale nie bylo blysku migaczy ani sygnalu dzwiekowego, zreszta ten centralny ledwo zipnal, tak jakby bateria sie przez noc podleczyla, tylko ze to raczej nie akumulator glowny, nie mam z nim problemow, pali od kopa, a temperatura w miejscu gdzie jestem nie spada nizej niz do 0st w nocy.

Pojechalem do pracy autem - jakies 30 min jazdy w korkach. Na wszelki wypadek nie zamykalem auta przed biurem. Po pracy wsiadlem i przyjechalem do domu(20min jazdy) i probuje cos z tym zrobic, teraz kluczyki dzialaja bez problemow, testowalem otwieranie i zamykanie, jest sygnal dzwiekowy i blyski migaczy przy otwieraniu i zamykaniu. Tylko, ze manualny zamek dalej nie dziala jak probuje otwierac kluczykiem. Sprawdzilem bezpiecznik nr 6/20A odpowiadajacy za zamki drzwi myslac ze moze jednak jest tam potrzebny jakis impuls elektryczny, bezpiecznik nie jest spalony, ale wymienilem na wszelki wypadek.

Wczoraj zastanawiajac sie nad tematem przypomnialem sobie ze w ciagu ostatniego tygodnia samochod otwieral sie jakby z polsekundowym opoznieniem, zwalilem to na karb baterii w kluczyku, myslac ze trzeba bedzie niedlugo wymienic, ale drugi kluczyk ma nowa baterie wymieniana w pazdzierniku, nie byl uzywany, ani nie lezal w okolicach telefonu ani niczego co by moglo na niego wplynac.

Czy jest mozliwe, ze wplyw na to ma auto alarm?? czy bateria jest doladowywana w alarmie?? Na skrzynce alarmu nie ma zadnego modelu, jest tylko nazwa Boston AG, znalazlem firme z Gliwic o takiej nazwie, ktora para sie alarmami/zamkami centralnymi , na stronie pisza ze oferuja sprzet : Noxon i Maxtell, chociaz diabli wiedza co sprzedawali w 2008 bo z tego roku jest samochod.(http://www.scribd.com/doc/177119226/OFERTA-BOSTON-AG-ver21-6-pdf)
Czy jest mozliwe, ze jesli rozkrece ten alarm, znajde tam jakas baterie, wyjme ja i wymienie to potem nie odpale/nie otworze/nie zamkne auta??

[ Dodano: 29-01-2014, 23:00 ]
zalaczam zdjecia skrzynki alarmowej, chyba, choc patrzac od dolu to moze byc syrena,moze wszystko w jednym, nie mam pojecia gdzie by mogli zamontowac osobna elektronike do alarmu????

moze ktos ma podobna sytacje??







 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 05-02-2014, 18:39   

Witam.nie chce rozpoczynać kolejnego tematu podobnego watku ,a mianowice kupiłem niedawno outlandera 3.0 w benzynie z 2010 roku i zauwazylem dopiero w domu ze w pilocie nie ma kluczyka.czy mogę dorobić sam kluczyk w serwisie czy osoba czy jakiś prywatny magik tez sobie z tym poradzi??Boje się ze pewnego pięknego dnia zabraknie pradu i w moim akumulatorze i będę miał problem jak koledzy posty przede mną
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-02-2014, 20:39   

Jak masz drugi to na pewno sobie poradzi każdy punkt dorabiania kluczyków. Gorzej jak nie masz żadnego wzornika
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 05-02-2014, 22:13   

rezon napisał/a:
Jak masz drugi to na pewno sobie poradzi każdy punkt dorabiania kluczyków. Gorzej jak nie masz żadnego wzornika


Hmmm...... a czy w tym kluczyku napewno nie ma jakiegos malego transponderka?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-02-2014, 07:11   

to jest przecież kawałek blaszki. transponder jest w pilocie
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 06-02-2014, 08:59   

rezon napisał/a:
to jest przecież kawałek blaszki. transponder jest w pilocie
OK, nie pamietam juz jak to bylo rozwiazane, ale co w przypadku kiedy pilot nawala jak w watku i probujemy odpalic z kluczyka w stacyjce? Silnik nie odpali z kluczyka bo transponder jest wylko w pilocie a ten nie przesyla sygnalu do Immobilajzera. Bez sensu rozwiazanie. W bylej benie transponder byl takze w kluczyku awaryjnym. Jak sama nazwa: awaryjnie mozna bylo wtedy auto odpalic bez pomocy pilota, gdy ten ostatni przestal dzialac.

W Mitsu to tzm moment 22, czyli :butthead: :butthead:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 06-02-2014, 14:25   

po wyjęciu kluczyka z pilota należy go umieścić drugą końcówką w pilocie i dopiero w ten sposób można odpalić samochód.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.