Przesunięty przez: robot 05-02-2007, 23:48 |
tylne hamulce- problemy-regeneracje czy wymiana |
Autor |
Wiadomość |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 26-01-2007, 01:28 tylne hamulce- problemy-regeneracje czy wymiana
|
|
|
z opini slyszalem ze galanty maja wiecznie problem z zapiekajacymi sie tloczkami z tylu, tak tez jest i z moimi, zastanawiam sie nad wymiana calych zaciskow tylnich, juz kiedys przeszly smarowanie i czyszczenie ale wtym momecie sie tak zapiekly ze niemoge ich rozebrac.
Generalnie jesli z galantowskimi tylnymi zaciskami rzeczywiscie jest taki problem to czy nie lepiej juz zrobic swapa na jakies pasuajce hamulce z innego modelu ?
macie jakies opinie lub mozecie cos polecic? coprawda mam nowki klocki i nowki tarcze ale mam juz zgrzypienia powyzej uszu.
btw. linki tez chce wymienic, czy mozecie polecic jakies naprawde rekomendowane? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 26-01-2007, 14:06
|
|
|
555 kup komplet i po sprawie ja tak robilem w swoim lancerku tym starszym |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 26-01-2007, 18:53
|
|
|
co to jest to 555 bo niebardzo cie kumam, ps, czy mozna zrobic tak jak w przypadku przednich hamulcow, swapa z sportowych modeli? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2007, 10:16
|
|
|
555 to firma produkująca części do naszych miśków |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 28-01-2007, 21:05
|
|
|
a to same czesci to inan sprawa, klocki i tarcze to mam nowe, chce wymienic uklad hamujacy :> |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:16
|
|
|
TommiCrazy lepiej poszukaj czegoś większego na przód a tył zrób czyściutko na nowych gumkach i w kolorze. Sprawdź rozdz.siły hamowania (jeżeli takowy posiadasz) jeżeli są za słabe. W Anglii można znaleźć sporo części do Galantów, Lancerków, itp. w wersjach wyczynowych zarówno nowych jak i z rozbiórki. |
_________________
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:23
|
|
|
ja mam hamulce z galanta 4x4, takie same jak w vr4, dwu tloczkowe, ciagle niezamontowane, regulator sily hamownaia jest niedrogi , jakies 50 funtow mzoan dorwac taki ktorym mozna z kabiny regulowac sile i rozdzial, za 350 funtow widzialem ostatnio AP racing 4ro tloczkowe pewnie bede mierzyl w cos takiego, tylko inna sprawa, przod jest ok...tyl chce zrobic jakos przyzwoicie , a wieksozsc ofert jakie znalazlem to sa uklady do przodnich hamulcow |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-01-2007, 08:21
|
|
|
Tomku - jak chcesz dobry i przede wszystkim niezawodny tyl a do tego lubisz sobie rekaw zaciagnac, to proponuje zamiane tylu na BEBNY! |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2007, 09:27
|
|
|
Cytat: | to proponuje zamiane tylu na BEBNY! |
A jednak. Ciekawi mnie zatem sprawa rozmiaru bębnów. Z czego by tu zdjąć coś większego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 12:31
|
|
|
Witam a co sądzice na temat kolockow ham. kashiyamy, bo takie sobie własnie zamówiłem,
cena dobra i podobno japońskie? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-02-2007, 13:25
|
|
|
Bastek, Wystarczy spojrzeć na ich cenę i od razu wiadomo. Może i japońskie, ale z najniższej półki.
Krzyżak nie pisze o nich najlepiej, podobno piszczą.
Jedno jest pewne, ja bym ich nie kupił. Wolę dołożyć z 30 zł i kupić pewne. A nie wymienia się tego co miesiąc przecież. |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 13:39
|
|
|
Hm, zobaczymy jak bedzie sie jezdziło, jak bedzie lipa złoże reklamacje i tyle.
Znajomy ma takie klocki w hondzie Civic i nie nazeka? zobaczymy co i jak |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2007, 13:43
|
|
|
Kashiyama - hmmm - mam teraz w Colcie i wymienilem wlasnie dlatego, ze stare Sutgaz strasznie piszczaly. Ale co do hamowania, to hamuja bardzo kiepsko - zakladalem w wrzesniu lub pazdzierniku i dopiero niedawno sie ulozyly i zaczely hamowac lepiej, ale i tak daleko im do np. Textara czy Ferodo. A ze wlasnie Ferodo teraz zakupilem, to niedlugo bede testowac.
Podsumowujac - Kaszajamy sa takie sobie. |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2007, 13:49
|
|
|
no tak ale cena okolo 60zł wydaje sie byc atrakcyjna, a silnik 1.3 nie rozwija takich predkosci, aby montowac klocki z wyzszej połki, chodzi mi o zwykłą eksploatacje, jak beda kiepskie to wymienie na cos lepszego, pozdr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-02-2007, 15:06
|
|
|
Bastek napisał/a: | no tak ale cena okolo 60zł wydaje sie byc atrakcyjna, a silnik 1.3 nie rozwija takich predkosci, aby montowac klocki z wyzszej połki | No tak cena atrakcyjna jak najbardziej i odpowiadając Tobie na pytanie nie miałem na myśli skuteczności hamowania (zgodzę się, że 1.3 nie potrzebuje nie wiadomo jakich klocków, bo każde nawet najtańsze jakoś hamują) tylko to, że piszczą. A tym samym będą powodować dyskomfort psychiczny. Przynajmniej u mnie by wywołały, bo jestem bardzo wrażliwy na wszelkie anomalie i lubuję się w detalach . Nie wiem może Tobie to by nie przeszkadzało, ale mi... |
|
|
|
 |
|