Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
05-02-2007, 23:48
tylne hamulce- problemy-regeneracje czy wymiana
Autor Wiadomość
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 26-01-2007, 01:28   tylne hamulce- problemy-regeneracje czy wymiana

z opini slyszalem ze galanty maja wiecznie problem z zapiekajacymi sie tloczkami z tylu, tak tez jest i z moimi, zastanawiam sie nad wymiana calych zaciskow tylnich, juz kiedys przeszly smarowanie i czyszczenie ale wtym momecie sie tak zapiekly ze niemoge ich rozebrac.
Generalnie jesli z galantowskimi tylnymi zaciskami rzeczywiscie jest taki problem to czy nie lepiej juz zrobic swapa na jakies pasuajce hamulce z innego modelu ?
macie jakies opinie lub mozecie cos polecic? coprawda mam nowki klocki i nowki tarcze ale mam juz zgrzypienia powyzej uszu.

btw. linki tez chce wymienic, czy mozecie polecic jakies naprawde rekomendowane?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 26-01-2007, 14:06   

555 kup komplet i po sprawie ja tak robilem w swoim lancerku tym starszym
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 26-01-2007, 18:53   

co to jest to 555 bo niebardzo cie kumam, ps, czy mozna zrobic tak jak w przypadku przednich hamulcow, swapa z sportowych modeli?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2007, 10:16   

555 to firma produkująca części do naszych miśków :mrgreen:
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 28-01-2007, 21:05   

a to same czesci to inan sprawa, klocki i tarcze to mam nowe, chce wymienic uklad hamujacy :>
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-01-2007, 22:16   

TommiCrazy lepiej poszukaj czegoś większego na przód a tył zrób czyściutko na nowych gumkach i w kolorze. Sprawdź rozdz.siły hamowania (jeżeli takowy posiadasz) jeżeli są za słabe. W Anglii można znaleźć sporo części do Galantów, Lancerków, itp. w wersjach wyczynowych zarówno nowych jak i z rozbiórki.
_________________

 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 28-01-2007, 22:23   

ja mam hamulce z galanta 4x4, takie same jak w vr4, dwu tloczkowe, ciagle niezamontowane, regulator sily hamownaia jest niedrogi , jakies 50 funtow mzoan dorwac taki ktorym mozna z kabiny regulowac sile i rozdzial, za 350 funtow widzialem ostatnio AP racing 4ro tloczkowe pewnie bede mierzyl w cos takiego, tylko inna sprawa, przod jest ok...tyl chce zrobic jakos przyzwoicie , a wieksozsc ofert jakie znalazlem to sa uklady do przodnich hamulcow
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-01-2007, 08:21   

Tomku - jak chcesz dobry i przede wszystkim niezawodny tyl a do tego lubisz sobie rekaw zaciagnac, to proponuje zamiane tylu na BEBNY!
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2007, 09:27   

Cytat:
to proponuje zamiane tylu na BEBNY!


A jednak. Ciekawi mnie zatem sprawa rozmiaru bębnów. Z czego by tu zdjąć coś większego.
_________________

 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 12:31   

Witam a co sądzice na temat kolockow ham. kashiyamy, bo takie sobie własnie zamówiłem,
cena dobra i podobno japońskie?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2007, 13:25   

Bastek, Wystarczy spojrzeć na ich cenę i od razu wiadomo. Może i japońskie, ale z najniższej półki.
Krzyżak nie pisze o nich najlepiej, podobno piszczą.
Jedno jest pewne, ja bym ich nie kupił. Wolę dołożyć z 30 zł i kupić pewne. A nie wymienia się tego co miesiąc przecież.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 13:39   

Hm, zobaczymy jak bedzie sie jezdziło, jak bedzie lipa złoże reklamacje i tyle.
Znajomy ma takie klocki w hondzie Civic i nie nazeka? zobaczymy co i jak
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-02-2007, 13:43   

Kashiyama - hmmm - mam teraz w Colcie i wymienilem wlasnie dlatego, ze stare Sutgaz strasznie piszczaly. Ale co do hamowania, to hamuja bardzo kiepsko - zakladalem w wrzesniu lub pazdzierniku i dopiero niedawno sie ulozyly i zaczely hamowac lepiej, ale i tak daleko im do np. Textara czy Ferodo. A ze wlasnie Ferodo teraz zakupilem, to niedlugo bede testowac.
Podsumowujac - Kaszajamy sa takie sobie.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 13:49   

no tak ale cena okolo 60zł wydaje sie byc atrakcyjna, a silnik 1.3 nie rozwija takich predkosci, aby montowac klocki z wyzszej połki, chodzi mi o zwykłą eksploatacje, jak beda kiepskie to wymienie na cos lepszego, pozdr
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2007, 15:06   

Bastek napisał/a:
no tak ale cena okolo 60zł wydaje sie byc atrakcyjna, a silnik 1.3 nie rozwija takich predkosci, aby montowac klocki z wyzszej połki
No tak cena atrakcyjna jak najbardziej i odpowiadając Tobie na pytanie nie miałem na myśli skuteczności hamowania (zgodzę się, że 1.3 nie potrzebuje nie wiadomo jakich klocków, bo każde nawet najtańsze jakoś hamują) tylko to, że piszczą. A tym samym będą powodować dyskomfort psychiczny. Przynajmniej u mnie by wywołały, bo jestem bardzo wrażliwy na wszelkie anomalie i lubuję się w detalach :wink: . Nie wiem może Tobie to by nie przeszkadzało, ale mi... :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.