Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
13-10-2014, 03:50
Mitsubishi Lancer X 2.0 di-d Instyle
Autor Wiadomość
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 06-05-2013, 20:38   Mitsubishi Lancer X 2.0 di-d Instyle

MODEL: X Instyle czyli fuul opcja, sedan,
SILNIK: 2.0 DI-D 140KM BWC (BKD)
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z końcówką jakąś chromowaną
ELEKTRONIKA: bezkluczykowe otwieranie/zamykanie i odpalanie auta, bi-xenon, doświetlanie zakrętów, ABS, ESP, ASR, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, tempomat, klimatronic.
UKŁAD NAPĘDOWY: 6cio biegowa seria
ZAWIESZENIE: seryjne chyba (są nalepki H&R ale to musze sie upewnić), rozpórka kielichów przednich.
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: dokładki przednie i progowe. Felgi 16" z oponami zimowymi Vredestein 205/60 oraz 18" letnie 215/45 Yokohama Advan.
ŚRODEK: skórzane podgrzewane fotele
CAR-AUDIO: RockfordFostgate 8 głośników plus sub. Navigacja, DVD, dysk twardy 30GB.

MOC: 140KM

PLANY:
jak zwykle są, ale to wszystko jak już będzie zamontowane to pokażę :)

Opis:
Autko zakupione w marcu 2013r. Sprowadzone z Niemiec od 1 właściciela. Praktycznie na każdy zakup gratów zbieram faktury tak więc kolejny nabywca będzie miał niezłą książkę :)

Wydatki eksploatacyjne:
- kpl rozrząd - 600zł
- olej 5W30 507.00, filtr oleju, powietrza, kabinowy, paliwa (wszystkie Bosha) z wymianą wszystkiego - 569,24zł
- uszczelka pod pokrywą zaworów - 60zł
- środek do czyszczenia skóry TurtleWax - 50zł

Wydatki for fun:
- Felgi 18" ori Mitsubishi - 1500zł
- Opony Yokohama 215/45 R18 - 1500zł
- nowe nakrętki do ori felg - 150zł
- wykładzina bagażnika - 50zł
- 5szt żarówki W5W 5led - 20zł
- dywaniki czarny welur z czerwonym obszyciem i napisem Lancer - 100zł
- listwa chrom na krawędź klapy bagażnika - 100zł
- plasti dip - 80zł

ZDJĘCIA








 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-05-2013, 21:15   

Auto prezentuje się fantastycznie!
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2013, 22:42   

A jak wygląda sprawa nawigacji? Jest Polska, a jak tak, to jak wygląda pokrycie?
 
 
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-05-2013, 13:07   

Luk, menu jest ogólnie po ang ale mapa polski jest i wyglada baardzo przyzwoicie w porównianiu do navi z st220. nawet małe miejscowości są dobrze opisane - chyba ktoś wgrywał jakąś aktualizację
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-05-2013, 14:15   

Super wyglada :)
_________________
Carisma 1.8 GDI 2001r.
Tarpan Honker z silnikiem Pajero 2.5
 
 
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-05-2013, 15:09   

wczoraj odebrałem plastidip i dziś pierwsze mody :) czekam aż wszystko wyschnie to się pochwalę.
PS. jeżeli ktoś chce malować większe powierzchnie sprayem to proponuję się zaopatrzyć w uchwyt z dyszą do puszek. zdecydowanie będzie łatwiej uzyskać ładną powierzchnię.
 
 
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 10-06-2013, 16:43   

Kolejna rzecz to polakierowanie plastidipem frontu :)
przed:


w trakcie:


po:



no i dodatkowo doleciał spojler na tył :)





na koniec nowe napisy polakierowane na czarny mat.


jutro wymiana tarcz i klocków z tyłu i przy okazji pomalowanie zacisków na jakiś kolor - tylko jeszcze nie wiem na jaki.. :roll:
 
 
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 13-11-2013, 20:13   

mały UP :)
od ostatniego wpisu zmieniło się trochę rzeczy :twisted:

- przyciemnione zostały szyby tylne,
- pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono,
- zamontowany zderzak od wersji ralliart
- wydech tylny z wersji ralliart
- emblemat na grill z przodu ralliart - metalowy nie ori
- diamenty na klapie bagażnika również pomalowane na czarno
- klocki przednie zamontowane EBC GreenStuff
- zakupiona kamera cofania - montaż jak najszybciej :)
- zakupione opony Fulda 205/60 R16 - niedługo zmiana na zimowe,

plany dalsze:
- mod turbo i program,
- zmiana zacisków na większe
- przyciemnienie szyb przednich bocznych
- być może zderzak przedni z evo - ale to jak stanieją :)

fotki wrzucę w weekend
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 13-11-2013, 22:02   

Jak wygląda malowanie tym plastidipem i jak z trwałością jego ?
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2013, 22:54   

stałem przed podobnym wyborem więc zapytam, dlaczego lancer i dlaczego z niemieckim dieslem? głowica już robiona czy jeszcze trzyma?
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-11-2013, 00:51   

lukasz3112,
jeśli chcesz robić mody to (jeśli masz) wywal DPF'a i katalizatory + do tego mapa, koło 200KM i 450Nm na spokojnie wyciągniesz, no chyba że chcesz żeby mało pali wtedy najbardziej optymalne jest około 160KM i 350Nm, zaciski jeśli planowałbyś 4 tłoczkowe to już minimum felga 17", turbo w Mitsu są oid wersji 170KM
 
 
 
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 14-11-2013, 15:59   

drexvs, malowanie jest bardzo proste. trwałość też jak narazie ok. zobaczymy co będzie po zimie.
Derpin, wybór padł na lancera bo po prostu mi się spodobał i tyle. co do silnika to głowica nie robiona i nic się nie dzieje. Miałem wcześniej Octavię 2 z tym silnikiem i 190tys przebiegu i nic się nie działo. Tak więc nie można generalizować, że wszystkie 2.0 tdi vw są złe bo różnią się one między sobą: inne są w audi, inne w vw i inne w skodzie.
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2013, 21:37   

lukasz3112, BKD rzeczywiście pękają o różnych przebiegach, ale ciężko powiedzieć że problem jest rozwiązany, najgorzej że będąc w dalekiej trasie nie przewidzisz tej awarii....

mnie poza silnikiem, od lancera odstraszył kokpit plastik fantastik, no i ew problemy z lakierem/rdzą na niektórych sztukach,
a tak to świetne auto pod względem dizajnu zwłaszcza w pakiecie RA, szkoda tylko że japończycy nie dopracowali tych szczegółów...
 
 
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 28-12-2013, 20:59   

dobra dawno nic nie robiłem przy aucie i jest plan podniesienia mocy:
1. sam program (ile faktycznie można wyciągnąć?) bo słyszałem że turbo jest tutaj z wersji 170konnej czyli koło 190-200 można wyciągnąć
2. wstawienie hybrydy + program i wyniki na spokojnie ok 210-220KM
3. gt2260 i wtedy ok 240KM bez wymiany wydechu

Pytanie ktoś coś ma? jak tutaj sprzęgło i dwumasy? bo jak się domyślam nie są takie same jak w VW/skoda.
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-12-2013, 23:03   

lukasz3112,
1. jeśli wytniesz dpf'a i katalizatory wyciągniesz na doładowaniu 1,8bar jakieś 200KM i 450Nm
2. z hybrydami troche zabawy i nie orientuje się jak to jest kosztowo
3. powinno dać rade ale lepiej wtedy zrobić już przelotowy wydech

program na 200KM sprzegło póki co wytrzymuje, a nie jeżdżę lekko
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.