Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z 4G18
Autor Wiadomość
Zombi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd: Bialystok
Wysłany: 29-09-2014, 11:50   Problem z 4G18

Szanowni koledzy od kilku dni w moim misiaku obroty na biegu jałowym stoją na 1100 obrotów,wcześniej było na 900 albo i poniżej jestem pewien.Zauważyłem jedną ciekawą sytuację że jak włączę klimę to obroty lekko podskoczą i normują się do tych 900 i wtedy jest ok.Obroty nie falują,nie skaczą auto nie gaśnie,normalnie jedzie tylko te wysokie stałe obroty.Sprawdzałem autko podłączając go pod komputer-nic zero błędów.Posprawdzałem wszystkie podciśnienia nic nie przerwane nic nie spadło.Przewody,świece nowe.Autko zagazowane-na gazie tak samo.Autko na ciepłym silniku trzyma wysokie obroty,na zimnym wiadomo ssanie.Jeszcze jak komputerek podłączyłem to czujnik temperatury płynu pokazywał bardzo wysokie temperatury po sto parę stopni co jest niemożliwe bo silnik dopiero zaczynał się nagrzewać i w miarę nagrzewania się silnika te wartości spadały zamiast rosnąć.Byłem wcześniej na myjni i myłem podwozie i jak umyło mi podwozie to zaczął szarpać zauważyłem że dużo jakby wody poszło aż na maskę od spodu,wszystko było mokre wszystko.Cewki powyciągałem przewody też wszystko osuszyłem dokładnie i przestał szarpać ale obroty zwariowały.Pomyślcie szanowni koledzy gdzie szukać czy coś uszkodziłem czy gdzie dalej szukać żeby te obroty unormowały się.Dziękuję.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-09-2014, 12:29   

Jak podskoczyły przez wodę to odłącz akumulator, poczekaj, podłącz. Potem dopal i zostaw na wolnych do zagrzania bez klimy.
 
 
Zombi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd: Bialystok
Wysłany: 29-09-2014, 12:39   

Już zrobiłem taki reset ecu.A mogłem coś spalić może coś zamoczyło.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-09-2014, 08:09   

Przyjrzyj się temu czujnikowi temperatury co informuje o nadmiernej temperaturze, widocznie jest to czujnik dla ECU i stąd Twoje problemy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Zombi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd: Bialystok
Wysłany: 30-09-2014, 16:38   

Szanowni koledzy właśnie pojechałem na drugi tester diagnostyczny i czujniki temperatury maja właściwe wskazania,czyli tu nie szukamy.Zauważyłem że jak zdejmuję wtyczkę od krokowca to obroty nie zmieniaja sie a powinne chyba prawda?. Teraz tak jak sprawdzić sygnały wchodzące do krokowca tam na wtyczce jest 6 pinów na czterech sygnały są a na dwóch nie ma.(znaczy napięcie).Bo może być tak że sam krokowiec jest sprawny a brakuje mu sterowania z ecu.Krokowca oczywiście zaraz wyjmę i wyczyszczę ale podpowiedzcie jak z tymi napięciami na poszczególnych pinach.
 
 
Iwonka 
Forumowicz

Auto: był Lancer kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Maj 2008
Posty: 183
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-10-2014, 13:23   

zamiast szukac problemu elektrycznego najpierw sprawdzilbym czy uklad regulacji biegu jalowego (czyli cala okolica przepustnicy) nie jest po prostu zabrudzony.

pozdr
Alex
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.