Problem z obrotami silnika? Spadek obrotów na 500? |
Autor |
Wiadomość |
freddros
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014 Posty: 54 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 06-01-2016, 17:31 Problem z obrotami silnika? Spadek obrotów na 500?
|
|
|
Witam
Mam nastepujący problem. Po odpaleniu auta i nagrzaniu silnika obroty spadaja z 1000 na 500 i słychac przysłowiowe pierdzenie tak jak miałby zgasnąć. Zrobiłem nastepujące rzeczy:
- wymieniłem świece na irydowe
- wymieniłem kable
- wymieniłem obydwie cewki
- sprawdzony potencjometr ok
- sprawdzony przepływomierz ok
- ustawiony luz zaworowy
- sprawdzone ciśnienie na zaworach (książkowe) ok
- egr ok
- sprawdzona przepustnica ok
- obydwie sondy ok
Mechanik mial identycznego lancera 2,0 16v poodstawionego na końcówki i podmieniał te rzeczy. Czy miał ktoś z Was taki problem? Bo ja już nie mam pomysłu. Obroty spadają zarówno na gazie jak i benzynie. |
|
|
|
 |
sebapol
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 85 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-01-2016, 16:10
|
|
|
miałem identyczny problem. Tylko mi on sie pojawił jak wyjąłem aku zeby go troche podładować. Jak go włożyłem spowtorem to wlasnie czy na benzynie czy gazie obroty było ok 500 a podczas zrzucania biegu na luz podczas jazdy potrafił zgasnąc. Przeczyscilem klemy i krócce w aku, odpalilem i zostawiłem na 15 min odpalonego i problem zniknął |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 08-01-2016, 16:36
|
|
|
Tak jest nazywa się to autoadaptacja. Mozna poszukać w tematach
Odpiąć kleme "-" na parę minut i podłączyć. Odpalić na zimnym i czekać aż się wiatraki na chłodnicy włączą bez dotykania gazu Można włączyć swiatła i cos jeszcze żeby pobór był taki jak zawsze na jałowym. Powinno być git. |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21015 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-01-2016, 18:05
|
|
|
Info zawarte w instrukcji obsługi lancera CS .
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
freddros
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014 Posty: 54 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 08-01-2016, 19:12
|
|
|
Ale ja wymienialem akumulator rok temu i po wymianie było wszystko ok |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21015 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-01-2016, 22:47
|
|
|
Ja bym jeszcze posprawdzał przewody masowe. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 08-01-2016, 23:00
|
|
|
Ja wielokrotnie tak miałem. Jak był aku wyjęty na parę godzin to musiałem mu adaptację robić.
Spróbuj nic to nie kosztuje. |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
freddros
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014 Posty: 54 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 10-01-2016, 08:03
|
|
|
Zrobiłem nic nie pomogło. Mechanik zdiagnozował czujnik położenia wałka rozrządu. |
|
|
|
 |
krak
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 kombi sport 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-01-2016, 21:20
|
|
|
MIałem identyczny problem. Mechanik sprawdzał wszystko i z jego kombinacji też wywnioskował czujnik położenia wału jednak nie mówił tego z przekonaniem. Jakoś męczył mnie przepływomierz. Zaryzykowałem i wymieniłem (z racji na niskie koszty 60zł). Pomogło od razu. |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
 |
|
|
|
 |
freddros
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014 Posty: 54 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 05-02-2016, 13:31
|
|
|
Okazało sie jednak, że miałęm źle ustawiony rozrząd i dlatego miałem taki spadek obrotów. |
|
|
|
 |
|