Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z obrotami silnika? Spadek obrotów na 500?
Autor Wiadomość
freddros 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 54
Skąd: Mazury
Wysłany: 06-01-2016, 17:31   Problem z obrotami silnika? Spadek obrotów na 500?

Witam
Mam nastepujący problem. Po odpaleniu auta i nagrzaniu silnika obroty spadaja z 1000 na 500 i słychac przysłowiowe pierdzenie tak jak miałby zgasnąć. Zrobiłem nastepujące rzeczy:
- wymieniłem świece na irydowe
- wymieniłem kable
- wymieniłem obydwie cewki
- sprawdzony potencjometr ok
- sprawdzony przepływomierz ok
- ustawiony luz zaworowy
- sprawdzone ciśnienie na zaworach (książkowe) ok
- egr ok
- sprawdzona przepustnica ok
- obydwie sondy ok

Mechanik mial identycznego lancera 2,0 16v poodstawionego na końcówki i podmieniał te rzeczy. Czy miał ktoś z Was taki problem? Bo ja już nie mam pomysłu. Obroty spadają zarówno na gazie jak i benzynie.
 
 
sebapol 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 85
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-01-2016, 16:10   

miałem identyczny problem. Tylko mi on sie pojawił jak wyjąłem aku zeby go troche podładować. Jak go włożyłem spowtorem to wlasnie czy na benzynie czy gazie obroty było ok 500 a podczas zrzucania biegu na luz podczas jazdy potrafił zgasnąc. Przeczyscilem klemy i krócce w aku, odpalilem i zostawiłem na 15 min odpalonego i problem zniknął
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 08-01-2016, 16:36   

Tak jest nazywa się to autoadaptacja. Mozna poszukać w tematach
Odpiąć kleme "-" na parę minut i podłączyć. Odpalić na zimnym i czekać aż się wiatraki na chłodnicy włączą bez dotykania gazu :) Można włączyć swiatła i cos jeszcze żeby pobór był taki jak zawsze na jałowym. Powinno być git.
_________________
SMK
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21015
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-01-2016, 18:05   

Info zawarte w instrukcji obsługi lancera CS 8) .

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
freddros 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 54
Skąd: Mazury
Wysłany: 08-01-2016, 19:12   

Ale ja wymienialem akumulator rok temu i po wymianie było wszystko ok
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21015
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-01-2016, 22:47   

Ja bym jeszcze posprawdzał przewody masowe.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 08-01-2016, 23:00   

Ja wielokrotnie tak miałem. Jak był aku wyjęty na parę godzin to musiałem mu adaptację robić.
Spróbuj nic to nie kosztuje.
_________________
SMK
 
 
freddros 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 54
Skąd: Mazury
Wysłany: 10-01-2016, 08:03   

Zrobiłem nic nie pomogło. Mechanik zdiagnozował czujnik położenia wałka rozrządu.
 
 
krak 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 kombi sport 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-01-2016, 21:20   

MIałem identyczny problem. Mechanik sprawdzał wszystko i z jego kombinacji też wywnioskował czujnik położenia wału jednak nie mówił tego z przekonaniem. Jakoś męczył mnie przepływomierz. Zaryzykowałem i wymieniłem (z racji na niskie koszty 60zł). Pomogło od razu.
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
 
 
 
freddros 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 54
Skąd: Mazury
Wysłany: 05-02-2016, 13:31   

Okazało sie jednak, że miałęm źle ustawiony rozrząd i dlatego miałem taki spadek obrotów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.